12.03.2020 / 17:23
StoryEditor

Carrefour wstrzymuje sprzedaż produktów na wagę do własnych opakowań

Carrefour (fot. Konrad Kaszuba)
Z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną w Polsce, firma Carrefour zdecydowała o podjęciu kilku działań w zakresie troski o zdrowie swoich pracowników i klientów. Wśród nich jest wstrzymanie zakupów produtków na wagę do własnych opakowań.

Oprócz tego, sieć wdroży następujące działania: 
 - niezwłoczne stosowanie się do wszelkich zaleceń Ministerstwa Rozwoju oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego dla obiektó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 66% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.11.2023 / 10:45
StoryEditor
Sieć Netto wdraża zaawansowany system zarządzania oświetleniem. Ile energii udaje się zaoszczędzić?
Netto modernizuje system zarządzania oświetleniem (mat. prasowe)
W ramach inicjatywy Netto 3.0, Netto przeprowadziło modernizację swoich sklepów, wprowadzając rozwiązania ekologiczne, a przy tym zwiększające komfort klientów podczas zakupów. Współpraca z Signify, globalnym liderem w dziedzinie oświetlenia, umożliwiła wdrożenie zaawansowanego systemu zarządzania oświetleniem Interact, co przyczyniło się do obniżenia zużycia energii o 35 proc.

Ten projekt, realizowany w 250 sklepach na terenie Polski, jest elementem strategii Netto, zmierzającej do stworzenia bardziej przyjaznych, nowoczesnych i ekologicznych miejsc ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 66% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.11.2023 / 08:32
StoryEditor
Większościowy akcjonariusz Pepco zapewnia, że nie sprzeda akcji "po obecnej cenie". Twierdzi, że jest "cierpliwym akcjonariuszem"
Na zdj. sklep sieci Pepco (fot. Shutterstock)
"Jesteśmy przekonani, że akcje Grupy Pepco są obecnie znacząco niedowartościowane i nie mamy zamiaru sprzedawać akcji po obecnej lub zbliżonej do obecnej cenie" - poinformowała Rada Dyrektorów Ibex Group, czyli spółki, która ma ok. 72,15 proc. akcji Pepco Group. Największy akcjonariusz Pepco przedstawił w poniedziałek "szczegóły swojej długoterminowej strategii inwestycyjnej dot. udziałów w Grupie Pepco", odpowiadając na pytania zadane przez inwestorów.

Ibex Group - za pośrednictwem której Steinhoff International kontroluje Pepco - zapewnia, iż udowodniło, że jest "cierpliwym akcjonariuszem" Pepco Group. Jako dowód na tę tezę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 66% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
02. grudzień 2023 15:51