02.06.2020 / 10:29
StoryEditor

CCC wychodzi z lockdownu: nowa kolekcja i marki premium w salonach sieci

(mat. prasowe)
CCC, lider sektora obuwniczego w Europie Środkowo-Wschodniej, wraz ze stopniowym wychodzeniem z lockdownu i wprowadzeniem do sklepów kolekcji SS20, rozbudowuje ofertę o kolejne marki premium i proponuje klientom rozszerzony wybór akcesoriów. Celem jest wzmocnienie pokrycia wszystkich segmentów cenowych dla różnych grup wiekowych i jednocześnie odpowiedź na rosnący popyt na obuwie sportowe oraz dziecięce.

W obecnej kolekcji pojawiły się nowe marki premium: Bugatti i Tom Tailor, Mustang, Igor oraz Relife. Grupa po otwarciu sklepów zaobserwowała rosnącą liczbę zakupów stacjon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 15:11
StoryEditor
Nadchodzi eksodus i konsolidacja na rynku stacji paliw w Polsce. Właściciel Avii chce złapać swoją szansę

Na polskim rynku stacji paliw może dojść do największej od lat zmiany układu sił. Według nieoficjalnych doniesień medialnych koncern Shell rozważa przejęcie grupy BP, co w przypadku realizacji transakcji oznaczałoby powstanie drugiego co do wielkości operatora stacji paliw w Polsce. Skutki takiej konsolidacji mogą sięgać znacznie dalej niż tylko zmiana logotypów na dystrybutorach. W dodatku są firmy, które przygotowują się i chcą wykorzystać nadchodzące trzęsienie ziemi na rynku stacji, aby wzmocnić swoją pozycję. Jest wśród nich firma Unimot, która rozwija sieć Avia.

Unimot: Rynek stacji paliw stoi u progu poważnej przebudowy

Adam Sikorski, prezes Grupy Unimot – właściciela sieci Avia, nie ma wątpliwości, że rynek stoi u progu poważnej prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.08.2025 / 15:09
StoryEditor
Kaufland rozszerza funkcjonalność aplikacji. Czy tak wygląda przyszłość narzędzi mobilnych w handlu?
Aplikacja mobilna Kaufland (fot. Shutterstock)

Kaufland rozwija swoją aplikację mobilną, wzbogacając ją o nowe funkcje skierowane do użytkowników ceniących wygodę i szybki dostęp do informacji. Zmiany obejmują zarówno dostęp do danych o punktach usługowych w sklepach, jak i nowy sposób prezentacji aktualnych ofert. Co konkretnie zyskali użytkownicy aplikacji po najnowszej aktualizacji?

Jedną z kluczowych nowości jest możliwość wyszukiwania najemców działających w obrębie wybranego sklepu Kaufland. Użytkownik aplikacji może teraz w prosty sposób sprawdzić, jaki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. sierpień 2025 17:15