16.08.2017 / 12:57
StoryEditor

CH Posnania zmusza konkurencję do modernizacji i wzbogacenia oferty

Centrum Handlowe Posnania w Poznaniu (fot. materiały prasowe)
Otwarcie w Poznaniu w październiku 2016 r. centrum handlowego Posnania skłoniło miejscową konkurencję do działania. Trwają rekomercjalizacje i modernizacje galerii handlowych. Obecnie w aglomeracji działa 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 692 tys. mkw. Nasycenie powierzchnią handlową (832 mkw./1 000 mieszkańców) jest najwyższe w kraju, a w budowie jest kolejna inwestycja – podsumowuje firma doradcza Colliers International.

W związku ze wzrastającą konkurencją – głównie pojawieniem się Posnanii z bogatą ofertą handlowo-rozrywkową i nowatorskimi rozwiązaniami technicznymi podnoszącymi komfort zakupó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2025 / 20:36
StoryEditor
Biedronka napędza rekordowe wyniki Helio. Producent bakalii raportuje imponujący wzrost sprzedaży

W pierwszym kwartale roku obrotowego 2025/2026 spółka Helio odnotowała najwyższy w historii poziom przychodów za okres lipiec–wrzesień. Przychody sięgnęły 113,366 mln zł wobec 85,960 mln zł rok wcześniej, co oznacza wzrost o 32 procent rok do roku. Spółka podkreśla, że wzrost dotyczył nie tylko wartości, ale także wolumenu - Helio sprzedało 4,8 tys. ton produktów w porównaniu z 4,2 tys. ton rok wcześniej.

Rekordowe przychody i poprawa rentowności operacyjnej

Mimo spadku marży brutto ze sprzedaży o 0,9 punktu procentowego rok do roku, Helio osiągnęło widoczną poprawę rentown...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2025 / 11:53
StoryEditor
Polacy nie wierzą w promocje. Większość widzi podwyżki przed Black Friday
Polacy coraz częściej wykrywają podwyżki cen przed Black Friday (fot. Canva)

Rosnąca popularność zakupów w okresie Black Friday skłania konsumentów do coraz dokładniejszego monitorowania cen. Najnowszy raport UCE Research opisuje, jak wielu Polaków zauważa podwyżki stosowane przed rozpoczęciem promocji oraz jak często weryfikuje autentyczność ofert.

Najnowszy raport "Polacy na kursie Black Friday. Edycja 2025", przygotowany przez UCE Research i Shopfully Poland, pokazuje, że 71,9 proc. ankietowanych zaobserwowało sytuacje, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. grudzień 2025 05:00