16.05.2021 / 16:19
StoryEditor

E-commerce motorem napędowym Walmartu. Za 5 lat jego udział w sprzedaży będzie wynosił prawie 20 proc.

W ciągu najbliższych 5 lat kanały internetowe grupy Walmart mają zwiększyć swoją sprzedaż o ponad 40 mld dolarów. To niewiele mniej niż największy szyld firmy – Walmart Supercenter. Znacząco wzrośnie też udział e-commerce w całościowej strukturze sprzedaży.

W 2020 roku wartość sprzedaży netto w kanałach internetowych Walmartu (Walmart.com, Walmart.com Grocery i Flipkart.com) wyniosła 64 mld dolarów, a w tym roku ma osiągnąć poziom ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22.09.2023 / 14:00
StoryEditor

Średnia wartość koszyka zakupowego ASM spadła w porównaniu z lipcem. W ujęciu rok do roku staniała tylko 1 z 10 kategorii

Badanie koszyka zakupowego, przeprowadzone przez ASM Sales Force Agency w sierpniu 2023 r. wykazało, że średnia cena koszyka zakupowego zawierającego najpopularniejsze artykuły codziennego użytku spadła o 15,56 zł, czyli 5,18 proc. i wyniosła 285,02 zł.

Z zebranych danych wynika ponadto, że w 11 na 13 sieci objętych badaniem, ceny w sierpniu br. były niższe niż lipcu br. Niewielkie wzrosty cen odnotowano jedynie w dwóch sieci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 12:37
StoryEditor

Orlen przekroczył kolejną granicę. Orlen Paczka liczy 10 tys. punktów, ale to nie koniec. Firma chce mocno zwiększyć liczbę automatów do odbioru paczek

Pierwszy automat ”ORLEN PACZKA” na stacji pkn orlen w Warszawie przy ulicy Solidarności. fot Miłosz Poloch/PKN ORLEN
Orlen Paczka powiększa zasięg z każdym dniem. Liczba punktów, w których można skorzystać z usługi, przekroczyła już 10 tysięcy. Orlen dynamicznie zwiększa swój potencjał na rynku usług kurierskich, pozyskując kolejne punkty partnerskie oraz inwestując we własne automaty paczkowe. Koncern zapowiada także rozwój sieci logistycznej.

Do końca roku firma Orlen chce mieć cztery tysiące takich automatów. – Segment usług kurierskich jest ważną częścią strategii rozwoju oferty detalicznej Grupy Orlen. W ciągu 1,5...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
24. wrzesień 2023 12:51