02.08.2017 / 12:19
StoryEditor

E.Leclerc modernizuje i powiększa sklep w Zamościu. Na miejscu supermarketu będzie hipermarket kompaktowy

Centrum handlowe E.Leclerc w Zamościu (materiały prasowe, E.Leclerc)
9 sierpnia nastąpi oficjalne otwarcie rozbudowanego supermarketu E.Leclerc w Zamościu. Sklep, który dotychczas mieścił się na powierzchni 1500 mkw., został powiększony do ponad 3000 mkw. Wprowadzono także udogodnienia dla klientów. Nowemu otwarciu towarzyszyć będzie rozbudowana akcja promocyjna. Remont sklepu w Zamościu, to część większego planu sieci E.Leclerc, która modernizuje portfolio swoich sklepów w całej Polsce.

Inwestycja sieci E.Leclerc, obok rozbudowy do formatu hipermarketu kompaktowego (ponad 2,5 tys. mkw.), obejmowała również modernizację supermarketu oraz całkowitą zmianę jego wi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2025 / 12:30
StoryEditor
SpongeBob ma nakręcić sprzedaż w Pepco. Sieć inwestuje we współpracę licencyjną

Paramount oraz sieć sklepów Pepco ogłosiły kolejną odsłonę strategicznej współpracy licencyjnej. Najnowsza kolekcja, inspirowana jednym z najbardziej rozpoznawalnych bohaterów – SpongeBobem Kanciastoportym.

SpongeBob Kanciastoporty to postać, która od ponad 20 lat inspiruje zarówno najmłodszych, jak i dorosłych. Współpraca Paramount z Pepco pozwoli fanom na jeszcze bliższ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 15:08
StoryEditor
Czterodniowy tydzień pracy w sklepach? Ministerstwo szykuje pilotaż. Jak chce zachęcić sieci handlowe do udziału?
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej będzie zachęcać firmy do skracania czasu pracy pracowników. Ciekawe czy uda mu się tego dokonać w przypadku sieci handlowych (fot. Shutterstock)

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uznało, że wnioski z badań różnych modeli skróconego czasu pracy są na tyle obiecujące, że warto promować to rozwiązanie wśród przedsiębiorców. Jak resort, którym kieruje Agnieszka Dziemianowicz-Bąk ma zamiar skłonić firmy do tego, żeby pozwoliły pracownikom pracować krócej?

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społeczne ma zamiar uruchomić programy pilotażowe związane ze skróceniem czasu pracy - informuje "Dziennik Gazeta Prawna". Z ustaleń "DGP"...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 03:44