31.08.2016 / 09:52
StoryEditor

E.Leclerc stawia na promocyjne mega paki

Promocja Mega Paków w sklepach sieci E.Leclerc (materiały prasowe)
Sieć E.leclerc chce być bardziej widoczna w trwającej na rynku wojnie cenowo-promocyjnej. Francuski operator w zaproponował klientom w ramach akcji „Mega paki – mini ceny” „duże opakowania, zgrzewki i zestawy w atrakcyjnych cenach”. Promocja obejmuje produkty spożywcze, kosmetyczne, gospodarcze i użytkowe.  Akcja potrwa od 6 do 11 września br.

W ramach promocji „Mega paki – mini ceny” sklepy E.leclerc oferują, m.in. powiększone opakowania produktów z takich kategorii jak: warzywa, mięso, drób, dania gotowe, słodycze, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 64% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.05.2024 / 12:44
StoryEditor
Hipermarkety i mały format podgryzane przez Biedronkę i Dino
Spada dynamika sprzedaży w poszczególnych kanałach handlowych (Shutterstock)
Spada dynamika sprzedaży w poszczególnych kanałach handlowych (Shutterstock)fot. Sklep, Klient, Warzywa
Spada dynamika sprzedaży w poszczególnych kanałach handlowych (Shutterstock)
Dynamika sprzedaży w poszczególnych formatach handlowych w pierwszym kwartale 2024 roku (Eurocash za NielsenIQ)fot. Eurocash Za Nielseniq
Spada dynamika sprzedaży w poszczególnych kanałach handlowych (Shutterstock)
Spada dynamika sprzedaży w poszczególnych kanałach handlowych (Shutterstock)
Dynamika sprzedaży w handlu detalicznym spada w ślad za spowalniającą inflacją. Wartość sprzedaży produktów żywnościowych w pierwszym kwartale 2024 roku była o 5,6 proc. wyższa niż w tym samym kwartale ub. roku – wynika z zawartego w prezentacji Grupy Eurocash Panelu Handlu Detalicznego NielsenIQ.

Spada dynamika sprzedaży w poszczególnych kanałach. W pierwszym kwartale 2024 roku aż o 19 pkt. proc. zmniejszyła się ona w przypadku dyskontów, natomiast o 14,3 pkt. proc. w pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2024 / 09:39
StoryEditor
W Polsce zostanie wprowadzona minimalna cena na alkohol? Ile będzie kosztowało pół litra wódki? Sprawą zajmuje się Senat
Mazowiecki Związek Stowarzyszeń Abstynenckich chce wprowadzenia w Polsce minimalnych cen na alkohol (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Mazowiecki Związek Stowarzyszeń Abstynenckich chce wprowadzenia w Polsce minimalnych cen na alkohol. Organizacja oczekuje jej na poziomie 2,5 zł za 10 g 100-proc. alkoholu. To oznacza, że cena półlitrowej butelki wódki (40-proc.) zwiększyłaby się z obecnych 20–30 zł do ok. 50 zł, butelki piwa z ok. 3 zł do 6–7 zł – donosi "Dziennik Gazeta Prawna".

Już od dekady organizacje pozarządowe specjalizujące się w przeciwdziałaniu alkoholizmowi starają się o wprowadzenie w Polsce cen minimalnych na alkohol.

Ostatnia petycj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. maj 2024 22:20