13.08.2021 / 16:55
StoryEditor

Ewelina Jarosińska, wiceprezes Kaufland Polska: W naszym supermarketowym koncepcie klient świetnie się odnajduje

Ewelina Jarosińska, Wiceprezes Zarządu Kaufland Polska Markety (Kaufland Polska Markety)
– Paradoksalnie pandemia sprawiła, że rozwój naszych sklepów stacjonarnych jeszcze bardziej przyspieszył. Postawiliśmy na ekspansję i na rozwój, żeby być bliżej klienta i żeby dostęp do naszych sklepów był jak najszerszy. Efekt: 12 sklepów otwartych w 2020 roku i apetyt na dużo więcej w kolejnych latach – mówi Ewelina Jarosińska, wiceprezes Kaufland Polska Markety.

– Zmiana jest wpisana w handel. Pandemia przyspieszyła działania, ale na pewno nie zmieniła naszej strategii. Do tej pory bezpieczeństwo i higiena były na topie, a pandemia spra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 18:24
StoryEditor
Orlen Paczka łączy siły z Orlen Vitay. Czy właśnie tak Orlen chce podwoić liczbę użytkowników?
Na czym polega integracja Orlen Paczki z Vitay? (fot. materiały prasowe)

Na rynku usług logistycznych trwa intensywna walka o lojalność klientów. Orlen Paczka wchodzi w nową fazę współpracy z programem Vitay, oferując użytkownikom punkty za odbiór przesyłek. Co stoi za tą decyzją i jak ma wpłynąć na rynek e-commerce?

Z początkiem czerwca Orlen Paczka ogłosiła zacieśnienie współpracy z programem lojalnościowym Vitay. W ramach wspólnej akcji, klienci, którzy odbiorą przesyłkę w jednym z ponad ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.06.2025 / 10:09
StoryEditor
Arket w Polsce! Szwedzka sieć sklepów z kawiarnią przyspiesza z ekspansją w naszym kraju
Sklep Arket w Hangzhou w Chinach (fot. Arket)

Skandynawska marka lifestylowa Arket rozszerza swoją obecność w Polsce, otwierając nowy sklep we Wrocławiu. Nowa placówka będzie drugą fizyczną lokalizacją tej firmy w naszym kraju, pierwszy salon ruszył w Warszawie w 2024 roku.

Grupa odzieżowa H&M, do której należy Arket szuka pomysłu na wzrost sprzedaży i rozwija marki parasolowe. Uruchomienie sklepów pod nowym szyldem jest elementem strategii wzros...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 22:57