13.08.2021 / 16:55
StoryEditor

Ewelina Jarosińska, wiceprezes Kaufland Polska: W naszym supermarketowym koncepcie klient świetnie się odnajduje

Ewelina Jarosińska, Wiceprezes Zarządu Kaufland Polska Markety (Kaufland Polska Markety)
– Paradoksalnie pandemia sprawiła, że rozwój naszych sklepów stacjonarnych jeszcze bardziej przyspieszył. Postawiliśmy na ekspansję i na rozwój, żeby być bliżej klienta i żeby dostęp do naszych sklepów był jak najszerszy. Efekt: 12 sklepów otwartych w 2020 roku i apetyt na dużo więcej w kolejnych latach – mówi Ewelina Jarosińska, wiceprezes Kaufland Polska Markety.

– Zmiana jest wpisana w handel. Pandemia przyspieszyła działania, ale na pewno nie zmieniła naszej strategii. Do tej pory bezpieczeństwo i higiena były na topie, a pandemia spra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 16:22
StoryEditor
Polomarket ma nową wersję aplikacji. Jakie ułatwienia dla klientów wprowadziła sieć supermarketów spożywczych?
Nowa wersja aplikacji Polomarketu. Jakie ułatwienia dla użytnowników zostały wprowadzone? (fot. materiały prasowe)

Polomarket wypuścił nową wersję swojej aplikacji mobilnej POLOappka. Zmiany obejmują sposób logowania, obsługę punktów lojalnościowych i wygląd aplikacji. Na czym polegają najważniejsze zmiany i co oznaczają dla użytkowników?

Jedną z najważniejszych nowości w aplikacji Polomarket jest uproszczony proces logowania i rejestracji. W nowej wersji wystarczy podać numer telefonu i jednorazowy kod SMS – nie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2025 / 13:40
StoryEditor
Sprzedaż detaliczna w marcu pod kreską. Co spowodowało tak słaby wynik?
Sprzedaż detaliczna w marcu pod kreską. Co spowodowało tak słaby wynik? (fot. Shutterstock)

Nowe dane GUS pokazują, że sprzedaż detaliczna w Polsce nie wróciła jeszcze na ścieżkę wyraźnego wzrostu. Choć nominalnie utrzymała się na poziomie z lutego, realnie nadal znajduje się poniżej zera. Czy odbicie w kategoriach dóbr trwałych zapowiada zmianę trendu?

Według najnowszych danych Głównego Urzędu Statystycznego (GUS), nominalna dynamika sprzedaży detalicznej w marcu wyniosła 0,6 proc. w ujęciu rok do roku, co oznacza brak zmiany ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 10:27