24.05.2021 / 19:44
StoryEditor

Fozzy Group tworzy centrum badawczo-rozwojowe. Chce wprowadzić sztuczną inteligencję do sklepów

Wystrój sklepu Silpo inspirowany utworem Mały Książę (materiały prasowe/fb Silpo)
Ukraińskie przedsiębiorstwo Fozzy Group, rozwijające multiformatowe sieci sklepów otworzyło centrum innowacji w celu testowania i rozwijania „sklepu przyszłości”.

Fozzy Group uruchomił własne centrum badawczo-rozwojowe sztucznej inteligencji i innowacji „Zi Labs” w strukturze firmy TemaBit. Centrum innowacji będzie przeprowadzać ekspery...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 18:05
StoryEditor
Vinted otwiera nowy rozdział. Rzeczy z drugiej ręki w wielu kategoriach
Vinted otwiera nowy rozdział. Rzeczy z drugiej ręki w wielu kategoriach (fot. Shutterstock)

Vinted, znana dotąd głównie z mody z drugiej ręki, rozszerza perspektywę swojej oferty. Co kryje się za projektem "New Eras Again" i jak marka chce pokazać wartość przedmiotów z drugiej ręki w codziennym życiu?

Kampania "New Eras Again" to prezentacja przedmiotów używanych, które mogą towarzyszyć ludziom na każdym etapie życia. Oprócz mody pojawiają się kategorie takie jak elektronik...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.08.2025 / 23:51
StoryEditor
Delikatesy Centrum i Duży Ben zamykają sklepy. Eurocash pracuje nad rentownością swoich sieci
(fot. wiadomoscihandlowe.pl; mat. prasowe)

Należące do Grupy Eurocash sieci Delikatesy Centrum i Duży Ben prowadziły w II kw. 2025 r. dalszą optymalizację sieci placówek i pracowały nad rentownością biznesu w obszarze detalicznym. O ile markety alkoholowe ograniczyły liczbę zamknięć i przyspieszyły rozwój, o tyle sieć supermarketów kontynuowała głęboką restrukturyzację i zamknęła niemal 20 sklepów.

Delikatesy centrum sklepy zamykają i oszczędzają

Sieć Delikatesy Centrum, jedna z głównych marek Grupy Eurocash, w drugim kwartale 2025 roku kontynuowała działania optymal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2025 23:12