12.06.2021 / 16:30
StoryEditor

Frans Muller, CEO Ahold Delhaize: Skupiliśmy się na rentowności i rozwoju oferty

Frans Muller, CEO Ahold Delhaize (fot. Flickr)
– Rozwijamy naszą ofertę – od wyrobów świeżych przez warianty convenience po całe dania. Przykład: Gdy klient wchodzi do sklepu, na pierwszych metrach widzi kalafior, kilka metrów dalej kalafior w kawałkach, a kolejnych dziesięć metrów dalej wstępnie przygotowane danie z kalafiora. Wprowadziliśmy również system nawigacji produktowej, który pozwala konsumentów łatwiej odnaleźć zdrowe produkty – mówi Frans Muller, CEO Ahold Delhaize. Firma zanotowała też bardzo duży wzrost sprzedaży internetowej.

Muller udzielił odpowiedzi na pytania w raporcie firmy McKinsey. Zapytany o to, jakie zmiany zaszły w jego firmie w czasie pandemii podkreślił, że znacząco rozwinęła się sprzeda...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.06.2025 / 11:56
StoryEditor
Dlaczego sprzedaż żywności w Polsce spada? Jaki wpływ na to mają zmiany na rynku handlu detalicznego? [ANALIZA]

W ostatnich latach można zaobserwować wyraźny spadek sprzedaży detalicznej liczonej w cenach stałych w kategorii „żywność, napoje i wyroby tytoniowe”. Stanowi to pewne zaskoczenie w świetle rosnącej konsumpcji prywatnej, wspieranej przez wzrost realnych wynagrodzeń. Analitycy Credit Agricole Bank Polska postanowili przeanalizować i wyjaśnić to niezwykłe zjawisko.

Istotne jest wyjaśnienie kwestii metodycznych, związanych z raportowanymi przez GUS danymi. Jak wskazują eksperci Credit Agricole Bank Polska, po pierwsze, dane dotyczą spr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 19:38
StoryEditor
To niesamowite! W sklepach Action 2/3 wszystkich produktów kosztuje mniej niż 10 zł. Sieć dyskontów podbija Polskę

Sieć dyskontów przemysłowych Action planuje otwarcie drugiego sklepu Suwałkach i Łomży, a czwartego w Białymstoku. Tak mocna ekspansja na północy i wschodzie kraju jest możliwa dzięki otwarciu nowego centrum logistycznego pod Warszawą.

Action, sieć dyskontów niespożywczych, kontynuuje ekspansję w Polsce. Firma otwiera swoje kolejne sklepy w województwie podlaskim. Już wkrótce ruszy drugi sklep w Suwałkach i w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 00:21