12.08.2021 / 18:42
StoryEditor

Grupa CCC otwiera HalfPrice w Budapeszcie. Wkrótce powstaną sklepy w Austrii i Czechach

HalfPrice (HalfPrice)
Na Węgrzech zadebiutowała sieć HalfPrice, w której klienci znajdą szeroką gamę produktów znanych marek w bardzo atrakcyjnych cenach. Pierwszy zagraniczny sklep został otwarty w Budapeszcie. Należąca do Grupy CCC marka HalfPrice rozpoczęła działalność w Polsce w maju tego roku. W trzy miesiące od momentu startu, sieć otworzyła w kraju 21 sklepów. Po debiucie na Węgrzech, HalfPrice już wkrótce zawita także do Austrii i Czech.

HalfPrice to interesujący nowoczesny koncept w kategorii off-price, w którym klienci mogą znaleźć szeroką gamę produktów popularnych brandów w okazyjnych cenach. Sieć oferuje od...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2025 / 13:25
StoryEditor
Jak młodzi ludzie kupują chipsy? To nie cena jest najważniejsza
Chipsy ziemniaczane (fot. Envato Elements)

Aż 64 proc. respondentów badania, zrealizowanego przez K+Research na zlecenie PepsiCo, sięgnęło po chipsy w ciągu ostatnich 3 miesięcy. Choć popularność tej kategorii przekąsek utrzymuje się na wysokim poziomie w różnych grupach wiekowych, wśród młodszych konsumentów, zwłaszcza pokolenia Z, wyraźnie zmieniają się preferencje i oczekiwania.

Wśród najczęściej wybieranych przez Polaków przekąsek dominują czekolady (72 proc.), ciastka (65 proc.) i chipsy ziemniaczane (64 proc.). Te ostatnie cieszą się szczególną popul...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.09.2025 / 12:53
StoryEditor
Kaufland uratował pracę dla 75 osób w zakładach mięsnych wprowadzając kanapki
(fot. Shutterstock)

Decyzja sieci Kaufland o wprowadzeniu do sprzedaży kanapek Krakus to więcej niż informacja o tym jak sieć sklepów reaguje na trendy konsumenckie. To historia o tym, jak "kanapki" uratowały pracę 75 osób w zakładach Agryf w Szczecinie.

Linia produkcyjna do likwidacji. 100 osób do zwolnienia

Wiosną 2025 roku w szczecińskim zakładzie Agryf, należącym do firmy Animex S.A., zawisły czarne chmury. Pracownicy dzia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 22:13