16.01.2018 / 14:08
StoryEditor

Grupa Chorten rozpoczyna 2018 r. mocnym akcentem – średnio jeden nowy sklep dziennie

W tym roku do Grupy Chorten przyłączyło się już 15 sklepów (mat. prasowe)
Z początkiem roku do Grupy Chorten dołączyło już kilkanaście nowych sklepów partnerskich. W 2018 roku podlaska sieć chce mocno postawić na ekspansję m.in. w województwie świętokrzyskim, gdzie obecnie współpracuje już z nią blisko 50 placówek handlowych. Planowana jest także ekspansja na Warmii i Mazurach oraz w województwach Polski środkowej.

W minionym roku Grupa Chorten, zrzeszająca sklepy z polskim kapitałem, przekroczyła 1200 punktów, które działają na obszarze 9 województw, przy czym 50 z nich przyłączyło się do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 12:15
StoryEditor
Wielka inwestycja Auchan w Polsce na ukończeniu. Wiemy, kiedy zostanie otwarta
Auchan rozwinie sprzedaż internetową żywności w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Auchan kończy przygotowania do uruchomienia autonomicznego magazynu k. Warszawy. Obiekt ten, naszpikowany nowoczesnymi technologiami Ocado, ma napędzić rozwój sprzedaży internetowej żywności. Auchan wysyła w ten sposób sygnał, że chce być liderem rynku e-grocery w Polsce.

Jak poinformował Jan Starzyk, członek zarządu i dyrektor finansowy Auchan Polska, nowy magazyn ulokowany w okolicy Warszawy wystartować ma pod koniec listopada. - Liczymy na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.10.2025 / 12:07
StoryEditor
InPost uczy Francuzów i Brytyjczyków jak robić dostawy OOH. Ma już kilkadziesiąt tysięcy automatów na zachodzie Europy
InPost, UK (fot. Shutterstock)

Już 12 tys. urządzeń w Wielkiej Brytanii oraz 9 tys. we Francji ma InPost. Rozwija się też we Włoszech i Hiszpanii, ale jego apetyt stale rośnie.

– Nasze urządzenia Paczkomat stają się pierwszym wyborem dla milionów konsumentów w całej Europie. Po sukcesie w Polsce konsekwentnie realizujemy naszą wizję budowy najbardziej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 02:16