09.10.2020 / 11:35
StoryEditor

Grupa LPP notuje w I półroczu potężną stratę netto. Firma sprzedała więcej za granicą niż w Polsce

Sklep marki Reserved, Grupa LPP (fot. mat. prasowe)
W I półroczu 2020/21 – trwającym od 01 lutego 2020 do 31 lipca 2020 roku – Grupa LPP odnotowała stratę netto w wysokości 335 mln PLN. Rok wcześniej firma cieszyła się zyskiem netto w wysokości 55 mln PLN.

Na wyniki finansowe Grupy LPP istotny wpływ miały nietypowe okoliczności, mające charakter precedensowy – wybuch i rozprzestrzenianie się pandemii COVID- 9 w krajach w których g...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 07:26