10.09.2021 / 13:54
StoryEditor

Handel małoformatowy. Trudno będzie pobić rekord sprzedaży chusteczek z 2020 r. [ANALIZA]

chusteczki higieniczne (shutterstock)
Na początku ub.r. sprzedaż artykułów higieniczno-kosmetycznych w Polsce gwałtownie wzrosła, czego przyczyną była pandemia koronawirusa i związane z nią zalecenia. W ocenie Ewy Bekier z firmy CMR, ubiegłoroczne wyniki będą trudne do powtórzenia. 

Analiza danych CMR ze sklepów małoformatowych do 300 mkw. pokazuje, że zeszłoroczne wzrosty były tak wysokie, że w okresie styczeń-czerwiec 2021 r. w porównaniu do styczeń...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 07:47
StoryEditor
To koniec fabryki kultowej musztardy po 60 latach. Niemcy zwalniają całą załogę
To koniec fabryki kultowej musztardy po 60 latach (fot. Develey + Canva)

Właściciel znanej w Polsce marki Develey ogłosił, że do końca roku zamknie fabrykę musztardy, która działa od 60 lat. Ile osób straci pracę? Co się stanie z samą marką kultowej musztardy?

W artykule przeczytasz:

  • Develey Group zamyka fabrykę kultowej musztardy
  • Dlaczego Develey zamyka fabrykę musztardy w Düsseldorfie?
  • Co dalej z marką musztard Löw...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.06.2025 / 10:47
StoryEditor
Potężna sieć handlowa chce sprzedać wszystkie hiper- i supermarkety i skupić się na rozwoju mniejszych formatów
10 największych płatników podatku od sprzedaży detalicznej odprowadziło 2,259 mld zł, tj. 78 proc. wpływów z tytułu daniny

Jedna z największych rosyjskich sieci handlowych, firma Magnit rozważa sprzedaży swoich hipermarketów, aby skupić się na rozwoju małych sklepów w formatach "blisko domu”. Potencjalnym nabywcą jest sieć Lenta, która aktywnie rozszerza swoją obecność w segmencie sklepów wielkoformatowych - pisze „Kommersant”.

Według nieoficjalnych źródeł, na które powołuje się „Kommersant” negocjacje w sprawie transakcji już się rozpoczęły. Przedstawiciele sieci Magnit i Lenta odmówili komentarza na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 14:01