07.10.2020 / 20:14
StoryEditor

Ikea i Carrefour zawierają sojusz w Hiszpanii

Hiszpańscy klienci Ikei będą mogli odbierać w marketach Carrefour produkty zamówione w sklepie internetowym szwedzkiej sieci. Projekt pilotażowy ruszy w dwóch lokalizacjach w Madrycie.

W centrach handlowych zarządzanych przez Carrefour Property wkrótce zostaną utworzone punkty odbioru Ikei. Taka inicjatywa wpisuje się w strategię wdrażania nowych formatów, nad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 14:19
StoryEditor
Hipermarkety walczą o klientów loteriami. Auchan, Carrefour i Kaufland rozdają miliony w nagrodach
Natychmiastowa wygrana. Loteria Auchan Szczęściobranie daje szansę na wygranie sprzętu AGD, produktów spożywczych premium czy bony zakupowe. Raz w tygodniu odbywa się losowanie nagrody głównej – samochodu Toyota

Auchan, Carrefour i Kaufland uruchamiają ogólnopolskie loterie z nagrodami. Sieci hiper- i supermarketów marketów próbują ściągnąć do swoich sklepów klientów odpływających do dyskontów, które wabią ich mocnymi promocjami. Należy jednak zaznaczyć, że trzej operatorzy nie konkurują jedynie z Biedronką, Lidlem, Netto czy Aldim, ale także - ze względu na realizowane misje - ze sobą na wzajem.

Loterie w hipermarketach – nowa broń w walce o klientów

Trzy największe sieci hipermarketów w Polsce – Auchan, Carrefour i Kaufland – niemal jednocześnie uruchomiły loterie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2025 / 20:11
StoryEditor
Elektroniczne cenówki w każdym sklepie sieci Kaufland, ale na razie tylko w dwóch działach
Kaufland zakończył proces wdrażania elektronicznych etykiet cenowych na drugim dziale produktowym we wszystkich sklepach w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Sieć Kaufland zakończyła wdrażanie elektronicznych etykiet cenowych we wszystkich 255 sklepach w Polsce. Proces ten objął jednak na razie tylko dwa działy. Kaufland zapowiada jednak, że nie będzie gorszy od sieci Lidl.

Sieć Kaufland zakończyła proces wdrażania elektronicznych etykiet cenowych (ESL) na dziale piekarnia we wszystkich 255 hipermarketach w Polsce. Sekcja ta jest drugą po owocach i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. listopad 2025 00:42