26.01.2017 / 17:20
StoryEditor

Jerzy Mazgaj i Ipopema sukcesywnie sprzedają akcje Alma Marketu

Na zdj. Jerzy Mazgaj (fot. materiały prasowe)
Jerzy Mazgaj, do niedawna prezes a obecnie przewodniczący rady nadzorczej spółki Alma Market, między 5 a 24 stycznia sprzedał ponad 660 tys. akcji firmy, którą zakładał. Swoje zaangażowanie w spółkę w ostatnich dniach zmniejszał także fundusz Ipopema, który pozbył się niemal 120 tys. akcji Almy.

Jak wynika z komunikatów Alma Marketu, Jerzy Mazgaj na sprzedaży akcji spółki 5, 20, 23 i 24 stycznia zarobił ponad 1,28 mln zł. Średnia cena zbycia w poszczególnych transak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.10.2025 / 21:43
StoryEditor
Unilever sprzedaje swoją markę kosmetyków pielęgnacyjnych. Kto ją przejmie?

Unilever ogłosił dziś sprzedaż marki Kate Somerville firmie Rare Beauty Brands. Marka Kate Somerville obejmuje pielęgnację skóry, pielęgnację ciała oraz klinikę na Melrose Place w Los Angeles.

Marka Kate Somerville ma przed sobą świetlaną przyszłość

Mary Carmen Gasco-Buisson, dyrektor generalna Unilever Prestige podkreśla, że w ciągu ostatnich 18 miesięcy zesp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 12:55
StoryEditor
Tarczyński rezygnuje z emisji akcji. Skąd król kabanosów weźmie pieniądze na inwestycje?
Tarczyński rezygnuje z emisji akcji. Skąd król kabanosów weźmie pieniądze na inwestycje? (fot. wiadomoscihandlowe.pl + materiały prasowe)

Spółka Tarczyński, polski potentat w produkcji kabanosów, rezygnuje z przeprowadzenia oferty publicznej akcji. I to pomimo pełnego pokrycia księgi popytu. Z czego wynika ta decyzja? W jaki sposób producent zamierza zdobyć środki na inwestycje

W artykule przeczytasz:

  • Tarczyński planował emisję 2 mln akcji
  • Dlaczego spółka Tarczyński zrezygnowała z nowej emisji akcji?
  • Na co Grupa Tarczyński miała przeznaczyć fundusze z emisji akcji?
  • Skąd Grupa Tarczyński pozyska środki na inwestycje?

Tarczyński planował emisję 2 mln akcji

Na 22 października spółka Tarczyński zaplanowała zakończenie procesu budowy księgi popytu (book-building) na 2 mln nowo emitowanych akcji zwykłych serii G. Emisję prowadzono w trybie subskrypcji prywatnej, bez obowiązku sporządzania i zatwierdzania prospektu emisyjnego. W procesie book-buildingu mogli uczestniczyć inwestorzy kwalifikowani oraz ci, którzy obejmą akcje o wartości co najmniej 100 tys. euro.

Jednak 23 października zarząd firmy poinformował, że spółka odstępuje od przeprowadzenia oferty publicznej akcji. Dlaczego?

Dlaczego spółka Tarczyński zrezygnowała z nowej emisji akcji?

Zarząd przedsiębiorstwa wskazuje, że podjął taką decyzję ze względu na nieuzyskanie w procesie budowy księgi popytu satysfakcjonującej proponowanej ceny emisyjnej akcji. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. październik 2025 05:53