22.06.2017 / 07:06
StoryEditor

KiK zapowiada dalszy rozwój sieci sklepów w Polsce

Marka KiK, która właśnie świętuje 5-lecie istnienia w Polsce, nie zamierza zwalniać tempa rozwoju nawet w sezonie wakacyjnym. Do siedmiu nowo otwartych w czerwcu sklepów w lipcu dołączą cztery kolejne.

Słupsk, Bydgoszcz, Zambrów i Wrocław. W lipcu zakupowa mapa tych czterech miast powiększy się o nowe sklepy sieci KiK. W trzech z wymienionych miast funkcjonuje już co najmniej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
13.12.2025 / 14:38
StoryEditor
TOP 10 wiadomości tygodnia: Eurocash, Dino, Kaufand, Orlen, MOL, podatek tłuszczowy, nowy pomysł na ekspozycję alkoholu i świeży koszyk ASM
Nowa strategia Eurocashu i nowy podatek, to dwa z topowych tematy, którymi żyła branża w minionym tygodniu (fot. Shutterstock/materialy prasowe)

Miniony tydzień w handlu upłynął pod znakiem nowej strategii Grupy Eurocash, która będzie oznaczać m.in. gigantyczne zwolnienia. Okazało się również, że rząd planuje nowy podatek. Światło dziennie ujrzał też dość kontrowersyjny pomysł na ekspozycję alkoholu w sklepach. Pracownicy sieci Kaufland zapowiedzieli, że przeprowadzą strajk ostrzegawczy. Orlen otworzył pierwszy przystacyjny sklep samoobsługowy, a MOL ogłosił gotowość do kolejnych akwizycji w Polsce. Dowiedzieliśmy się także, w której sieciach świąteczne zakupy będą najtańsze i ile wynosi obecna kapitalizacja Dino.

1. Zdrożeją przekąski, pizza i ciastka? Nowy podatek tłuszczowy w Sejmie

W Sejmie pojawił się nowy pomysł na wprowadzenie podatku tłuszczowego. Ma on objąć żywność wysokopr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.12.2025 / 14:48
StoryEditor
Brexit uderza w brytyjski przemysł spożywczy. Eksport do UE spadł o niemal 25%

Pięć lat po wyjściu Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej skutki brexitu dla przemysłu spożywczego są wyraźnie mierzalne. Dane Food and Drink Federation pokazują, że eksport żywności i napojów do UE spadł o 23,4% w porównaniu z okresem sprzed brexitu. To nie jest korekta krótkoterminowa, lecz strukturalna zmiana w handlu zagranicznym.

Pięć lat po brexicie, pięć lat spadku eksportu żywności

Analizę FDF warto czytać w kontekście pojawiających się z niektórych kręgach politycznych w Polsce, wskazujących, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2025 07:49