15.07.2020 / 13:48
StoryEditor

Klienci źli na sklep internetowy Pandory. Nie realizuje zamówień, są kłopoty ze zwrotem pieniędzy

Siedziba Pandory w Danii (Unsplash.com)
Na facebookowym profilu Pandory zdenerwowani klienci skarżą się na opóźnienia lub też brak realizacji zamówień. Zamówienia nie docierają, zwrot pieniędzy trwa wieczność, a firma tłumaczy się przed klientami "zmianą partnera zewnętrznego obsługującego zamówienia - podaje money.pl.

Kilkutygodniowe oczekiwanie na kupione produkty w sklepie internetowym Pandora sprawia, że klienci sklepu tracą cierpliwość. Czują się oszukani, bo w niektórych przypadkach zamó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2024 / 14:36
StoryEditor
Rynek FMCG podniósł się z kolan. Szymon Mordasiewicz z CPS GfK: Klimat konsumencki się ociepla
Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający Panelu Gospodarstw Domowych w GFK Polska

Sektor FMCG wyraźnie wychodzi z kryzysu związanego ze spadkiem konsumpcji. Eksperci zgodnie podkreślają, że 2024 rok jest zdecydowanie lepszy dla branży. Polacy wśród swoich obaw nie stawiają już na pierwszym miejscu budżetu indywidualnego. Stopniowo zmieniają także podejście do zakupów, nie zwracając już uwagi wyłącznie na cenę. Niezmiennie korzystają też z promocji, a głównym źródłem informacji o nich przestały być już klasyczne gazetki. O powodach zmian na rynku opowiedział Szymon Mordasiewicz z CPS GfK.

Dyrektor zarządzający w Consumer Panel Services GfK poinformował, że rynek FMCG podnosi się po serii problemów związanych z pandemią koronawirusa, rzeczywistością postcovid...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.10.2024 / 11:12
StoryEditor
Drożyzna nie odpuszcza. Ceny niektórych produktów spożywczych poszły w górę aż o 50 proc.!
Koszyk z sześcioma podstawowymi produktami spożywczymi podrożał w ciągu ostatnich dwóch lat o około 25 proc. (fot. Shutterstock)

Jak od 2022 r. zmieniły się regularne ceny podstawowych artykułów spożywczych takich jak chleb, masło, twaróg, cukier, woda i kawa? Większość z nich podrożała, niekiedy znacząco. O dziwo, jeden produkt jest też obecnie tańszy niż dwa lata temu.

Firma Mr Receipt, odpowiadająca za rozwój i tworzenie aplikacji Pan Paragon, wykorzystała dane z niej do przeprowadzenia badania, w którym przeanalizowała jak od 2022 r. zmie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:59