15.07.2020 / 13:48
StoryEditor

Klienci źli na sklep internetowy Pandory. Nie realizuje zamówień, są kłopoty ze zwrotem pieniędzy

Siedziba Pandory w Danii (Unsplash.com)
Na facebookowym profilu Pandory zdenerwowani klienci skarżą się na opóźnienia lub też brak realizacji zamówień. Zamówienia nie docierają, zwrot pieniędzy trwa wieczność, a firma tłumaczy się przed klientami "zmianą partnera zewnętrznego obsługującego zamówienia - podaje money.pl.

Kilkutygodniowe oczekiwanie na kupione produkty w sklepie internetowym Pandora sprawia, że klienci sklepu tracą cierpliwość. Czują się oszukani, bo w niektórych przypadkach zamó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2025 / 17:08
StoryEditor
Nowy operator wchodzi do ponad 900 sklepów Stokrotka. Sieć zadowolona
Sklep Stokrotka w Nowym Dworze Mazowieckim (fot. Tomasz Kolmasiak)

Stokrotka ogłosiła wybór Polskiego Systemu Kaucyjnego jako operatora obsługującego system kaucyjny w sklepach sieci. Współpraca obejmuje wsparcie technologiczne, logistyczne oraz szkoleniowe dla ponad 900 placówek. Jakie działania przewidziano w ramach partnerstwa i co oznaczają one dla funkcjonowania zwrotu opakowań?

Stokrotka zdecydowała się powierzyć obsługę systemu kaucyjnego Polskiemu Systemowi Kaucyjnemu, obejmując współpracą cały działający w Polsce łańcuch ponad 900 sklepów. Według za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.11.2025 / 12:46
StoryEditor
Rekordowy rok cukierni Sowa. Sieć otwiera i modernizuje kolejne lokale oraz wchodzi do nowych miast
Cukiernia Sowa w Galerii Jurajska zajmuje 157 mkw. powierzchni. Przez pierwszy miesiąc jej działania zamówienia do stolików ma dostarczać robot Sówka (fot. Magda Stępak)

Cukiernia Sowa, uznawana za jedną z najsilniejszych marek w polskim cukiernictwie, zaliczy mijający rok do wyjątkowo udanych. Sieć otworzyła w nim 17 nowych i zmodernizowanych punktów oraz poszerzyła zasięg o kolejne miasta.

Rok 2025 był dla Cukierni Sowa rekordowy pod względem otwarć. Sieć powiększyła się o osiem nowych punktów (cztery własne i cztery franczyzowe). Bydgoska firma kontynuowała też ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. grudzień 2025 12:28