13.02.2017 / 10:47
StoryEditor

Kolejny market SPAR w Krakowie

market SPAR przy ul. Stańczka w Krakowie (mat. prasowe)
10 lutego w Krakowie został otwarty nowy market SPAR. Sklep o powierzchni 440 mkw zlokalizowany jest na nowoczesnym osiedlu mieszkaniowym. To 17. placówka sieci w Krakowie. Większość sklepów SPAR funkcjonujących w stolicy Małopolski ma charakter convenience.

Sklep mieści się w samym sercu krakowskich Bronowic, w spokojnym i prestiżowym otoczeniu, w sąsiedztwie apartamentowca Salwator Tower. To dzielnica zamieszkiwana przez bardziej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2024 / 11:40
StoryEditor
InPost pokazał wyniki po pierwszym kwartale. Przychody w górę o prawie jedną czwartą
Paczkomat (fot. Fot. Materiały Własne)
Grupa InPost w pierwszym kwartale tego roku zanotowała wzrosty zarówno sprzedaży, rentowności, jak i wolumenu obsłużonych przesyłek. Grupa zanotowała kolejny kwartał wzrostu powyżej rynku we wszystkich kluczowych krajach, w który jest obecna.

Przychody firmy urosły o 22 proc. do 2,43 mld zł. Z kolei skorygowana EBITDA wyniosła 760 mln zł, co oznacza wzrost o 36 proc. EBIT firmy urósł o 60 proc. i ukształtował się na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2024 / 17:53
StoryEditor
Anna Krauze, wcześniej związana z Allegro i Castoramą, zajmie się rozwojem e-commerce w DHL
Anna Krauze, dyrektor ds. strategicznego rozwoju e-commerce DHL Parcel Polska (DHL)
DHL Parcel Polska ma nową dyrektor ds. strategicznego rozwoju e-commerce. Została nią Anna Krauze, wcześniej związana m.in. z Allegro i Castoramą. W strukturach DHL odpowiada za rozwój produktów i usług w sektorze B2B i B2C, trade marketing, komunikację i PR i badania rynkowe.

Anna Krauze to managerka z 20 letnim doświadczeniem w zakresie rozwoju biznesu na rynkach detalicznych w różnych kategoriach produktowych, w tym w tworzeniu i implementacji st...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. maj 2024 18:45