31.08.2021 / 10:21
StoryEditor

Kolejny rekordowy wzrost cen w sklepach. Inflacja najwyższa od 20 lat

Ceny w Polsce szybko rosną (fot. Shutterstock)
Według szybkiego szacunku GUS ceny towarów i usług konsumpcyjnych urosły w sierpniu o 5,4 proc. względem analogicznego okresu przed rokiem. Ostatni raz tak wysoką inflację zanotowano w 2001 roku.

Względem lipca ceny poszły w górę o 0,2 proc.

Żywność i napoje bezalkoholowe na przestrzeni ostatniego roku podrożały o 3,9 proc. Z kolei nośniki energii podrożały o 6,1 pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.06.2024 / 11:53
StoryEditor
Biedronka zgotowała sobie kryzys wizerunkowy. Sieć nasyła prawników na autora śmiesznej grafiki
Jakub Biel (fot. YouTube)
Jakub Biel, youtuber i marketingowiec wypuścił niedawno serię grafik, w których w prześmiewczy sposób pokazywał działania dużych marek w Polsce. Większość obróciła to w żart, ale Biedronka wysłała pismo od prawnika.

Biel stworzył grafiki, w których dodawał hasła kojarzone z daną marką. Przy zdjęciu Żabki widniało hasło „drogo, ale blisko”, a Polsatu „najlepsze reklamy przerywane filmami”. K...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2024 / 15:31
StoryEditor
Klienci Biedronki mogą wytrząsnąć darmowe produkty z Shakeomatu! Sieć zaoferuje klientom spersonalizowane oferty gratis. Co można wygrać?
Od poniedziałku 10 czerwca Biedronka oferuje użytkownikom aplikacji możliwość wytrząśnięcia gratisów z szerokiej gamy produktów, m.in. chemii, kosmetyków, napojów i artykułów spożywczych. Produkty będzie można odebrać przy kolejnych zakupach za min. 10 zł. Akcja potrwa do 22 czerwca br. Dotychczas klienci korzystający z aplikacji Biedronka mogli dwa razy dziennie skorzystać ze spersonalizowanych rabatów w Shakeomacie. Tym razem największa sieć handlowa w kraju idzie jeszcze dalej.

- Nasi klienci już przyzwyczaili się, że Shakeomat oferuje superokazje zakupowe dwa razy dziennie. Już od poniedziałku, 10 czerwca, aktywni użytkownicy aplikacji będą mogli u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2024 19:33