23.03.2020 / 15:47
StoryEditor

Koronakryzys zmusza handel do szybkiej reakcji. Sieci muszą jednak zastanowić się nad przyszłością

Adam Malarski, starszego menedżer w Dział Doradztwa Biznesowego, Zespół Sektora Handlu i Produktów Konsumenckich EY (EY)
Zdaniem Adama Malarskiego, starszego menedżera w Dziale Doradztwa Biznesowego, Zespołu Sektora Handlu i Produktów Konsumenckich EY wybuch epidemii COVID-19 ma i będzie miał fundamentalny wpływ na sektor dóbr konsumenckich. - Uzależnienie od Chin spowodowało przerwanie dostaw produktów i kluczowych komponentów, które zasilają łańcuch dostaw, zakłócając logistykę, montaż i dostawę produktów. To załamanie pogarsza globalne rozprzestrzenianie się wirusa i nierównomierne skutki, jakie ma na popyt. Na dotkniętych rynkach gromadzenie zapasów i panika powodują wzrost popytu na niezbędne towary i istotne przedmioty, takie jak maski na twarz czy żele odkażające – tłumaczy Adam Malarski.

- Ponieważ jednak zakupy uznaniowe są odkładane na później towary luksusowe, moda czy napoje alkoholowe stają w obliczu spadku popytu. Restauracje, centra handlowe i inne publi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 14:20
StoryEditor
Biedronka z promocję 12 + 12 piw gratis na majówkę 2025. Kiedy i jakie marki?

Sieć sklepów Biedronka tradycyjnie już na majówkę wprowadza promocje typu 12 + 12 na piwo. Na jakich warunkach można skorzystać z oferty? Kiedy obowiązuje promocja i na jakie piwa?

W artykule przeczytasz:

  • Biedronka z promocją na piwo 12+12. Kiedy pierwsza oferta?
  • Biedronka z promocją 12+12 na piwo na majówkę 2025
  • Biedronka ma także piwo w promocji 10+10 przed majówką
  • Jakie są inne promocje na piwa w Biedronce w okresie majówki?
  • W jakich godzinach będzie otwarta Biedronka 2 maja?

Biedronka z promocją na piwo 12+12. Kiedy pierwsza oferta?

Sieć dyskontów Biedronka postanowiła jak co roku na sprawdzoną promocję piwną, która przyciąga do sklepów wielu klientów. Pierwsza odsłona oferty 12+12 piw gratis obowiązywała od 25 do 27 kwietnia 2025 roku. Akcja dotyczyła piwa w butelkach zwrotnych, ale pod warunkiem zakupów dokonanych z użyciem karty Moja Biedronka lub aplikacji lojalnościowej.

Biedronka z promocją 12+12 na piwo na majówkę 2025

Również w okresie majówki 2025 Biedronka wprowadza kolejną odsłonę tej akcji. W okresie od 29 kwietnia do piątku 2 maja obowiązuje promocja 12 + 12 gratis na piwa w puszkach.

W ramach promocji można kupić:

  • piwo Żubr Jasne Pełne;
  • piwo Żywiec Premium.;
  • piwo Tyskie Gronie.

image

Dino kusi promocją piwa 10+10 gratis na majówkę. Za butelkę poniżej 1,60 zł

Natomiast wyłącznie w

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 14:46
StoryEditor
Marka Dr. Martens uruchamia w Warszawie pop-up shop i prezentuje dwa premierowe modele obuwia
Marka Dr. Martens uruchamia w Warszawie pop-up shop (Shutterstock)

Marka Dr. Martens po raz kolejny rusza z pop-upem. Sklep tymczasowy będzie funkcjonował od 17 kwietnia do 24 maja w samym sercu Warszawy, w Pasażu Wiecha. Prezentowane będą m.in. dwa premierowe modele – Buzz i Elphie.

Dr. Martens wykorzysta sklep tymczasowy m.in. do zaprezentowania najnowszej kolekcji obuwia i dodatków, w tym dwa premierowe modele – Buzz i Elphie – które mają wyróżniać się de...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 08:41