21.02.2018 / 15:08
StoryEditor

Lodowisko – sposób na przyciągnięcie klientów

Carrefour logo, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Z bezpłatnego lodowiska na tarasie gdańskiej Galerii Morena skorzystało już blisko 5,5 tysiąca osób. Sukces ślizgawki wpłynął pozytywnie także na wyniki samej galerii.

Jeszcze tylko do 28 lutego goście Galerii Morena mogą skorzystać z bezpłatnego lodowiska, jakie na początku stycznia otwarto na tarasie zewnętrznym. Lodowisko, które udostępnił ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 58% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 11:25
StoryEditor
Właściciel Biedronki patrzy na Niemcy. Pingo Doce, Biedronka, Hebe, z jakim biznesem Jeronimo Martins może wejść do królestwa Lidla?

Grupa Jeronimo Martins rozwija swoje sieci handlowe na kilku rynkach świata. Największą część przychodów grupy generuje działająca w Polsce i na Słowacji Biedronka, na krajowym rynku działają także drogerie Hebe, które w ostatnim czasie pojawiły się na Słowacji i w Czechach. W Portugalii firma rozwija sieć supermarketów Pingo Doce i hurtownie Recheio, a w Kolumbii sklepy Ara. Firma rozwija także innych konceptów handlowych i produkcyjnych. Firma systematycznie wchodzi na nowe rynki, teraz jedn z szyldów chciałby podbić nie tylko Europę Centralną i Wschodnią, ale także Zachodnią w tym rynek niemiecki.

W kontekście trudniej sytuacji rynkowej drogerie Hebe chwalą się świetnymi wynikami w Polsce. Marka rozpoczęła się ekspansja na Europę Środkowo-Wschodnią, a w następnych latach ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 15:36
StoryEditor
Unilever z mocnym startem 2025 roku. Które segmenty napędzają wzrost?
Na zdj. biuro firmy Unilever (fot. BalazsSebok/Shutterstock)

Unilever rozpoczął rok 2025 z wyraźnym sygnałem stabilności i odporności na zmieniające się warunki rynkowe. Wyniki finansowe za pierwszy kwartał pokazują wzrost sprzedaży w kluczowych segmentach. Które marki i kategorie stoją za tymi wynikami i co może czekać koncern w kolejnych miesiącach?

Unilever ogłosił, że osiągnął 3 proc. wzrost sprzedaży bazowej w pierwszym kwartale 2025 roku. Wzrost sprzedaży był wspierany przez innowacje oraz pozycjonowanie marek premium. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 19:00