03.04.2025 / 15:58
StoryEditor

LPP ogłasza nową strategię biznesową i chce podwoić przychody do 2027 r. Jakie mają być motory wzrostu polskiego potentata handlowego?

Strategia LPP opiera się na wykorzystaniu przewagi konkurencyjnej marki Sinsay, z najsilniejszą na rynku platformą omnichannelową, która integruje rozbudowaną sieć sprzedaży i rosnący na znaczeniu kanał online, w tym najpopularniejszą w branży aplikację mobilną i program lojalnościowy

LPP ogłasza nową strategię biznesową, w której stawia na mocne przyspieszenie rozwoju Sinsay. Marka do 2027 r. ma odpowiadać za 75 proc. jej przychodów. Już teraz LPP zabezpieczyło ponad 1100 nowych lokalizacji.

Dzięki rozbudowie sieci stacjonarnej do ok. 7500 sklepów oraz zwiększeniu sprzedaży e-commerce do 10 mld zł LPP zamierza przeskalować swój biznes i w ciągu trzech lat podwoić pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
08.12.2025 / 09:54
StoryEditor
Sieć Blumiś z Wrocławia debiutuje w Warszawie. Czy rzuci wyzwanie Żabce? [GALERIA]
Pierwszy sklep sieci Blumiś w Warszawie

Wrocławska sieć delikatesów osiedlowych Blumiś najpierw zaczęła ekspansję w Krakowie, a teraz wchodzi do Warszawy. Gdzie w stolicy jest jej pierwszy sklep. Czym sklepy Blumiś chcą konkurować z Żabką?

W artykule przeczytasz:

  • Gdzie sieć Blumiś otworzyła sklep w Warszawie?
  • Czym sklepy Blumić chcą konkurować z Żabką?

  • Kto jest właścicielem sieci Blumiś?

Sieć sklepów Blumiś rośnie we Wrocławiu i Krakowie

- Nie ma potrzeby jeżdżenia do supermarketów i stania w gigantycznych kolejkach do kas. Jesteśmy blisko - tak reklamuje się wywodząca z Wrocławia sieć delikatesów Blumiś.

Sieć powstała w 2017 roku a jej nazwa nawiązuje do logo - niebieskiego misia. W stolicy Dolnego Śląska prowadzi aż 24 delikatesy. Jakiś czas temu rozszerzyła działalność o kolejne wielkie miasto - Kraków - gdzie ma już cztery punkty: przy ul. Lema, Ciesielskiego, Fredry i Bochenka. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 71% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2025 / 11:27
StoryEditor
Allegro z nową usługą. Konkurencja z InPostem coraz bardziej zacięta
Na zdj. automat paczkowy One Box by Allegro (mat. prasowe Allegro)

Allegro poinformowało o wdrażaniu nowej usługi logistycznej, w ramach której klienci platformy będą mogli wysyłać swoje paczki w ramach sieci Allegro One Box. Dzięki temu możliwe będzie nadawanie paczek w modelu od konsumenta do konsumenta. Co więcej, aby wysłać paczkę, nie będzie potrzebna transakcja na Allegro.

Faza testowa nowej usługi Allegro Delivery wystartowała 9 grudnia 2025 r. Na tym etapie usługa będzie dostępna dla przesyłek między automatami paczkowymi Allegro One Box,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. grudzień 2025 22:05