06.11.2018 / 10:27
StoryEditor

LPP wchodzi do Kazachstanu. Polska firma jest już obecna w 23 krajach

(fot. materiały prasowe)
W środę 31 października w centrum handlowym Dostyk Plaza kazachskich Ałmatach otwarty został pierwszy salon marki Reserved w tym kraju. Ekspansja LPP na Kazachstan nabiera tempa, bo już 21 listopada w innym centrum handlowym - A‘port - ruszą sklepy marek House, Mohito i Sinsay. Do końca roku w tej lokalizacji uruchomione zostaną jeszcze salony marek Cropp i Reserved.

- Otwarcie salonów w Kazachstanie to kolejny etap naszej ekspansji zagranicznej. Zakładamy, że rokrocznie nasze globalne obroty będą wzrastać o kilkanaście procent - taka dynami...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.08.2025 / 09:58
StoryEditor
Mars chce wyhodować kakao, które przetrwa choroby i globalne ocieplenie. To może zmienić przyszłość czekolady
Mars chce wyhodować kakao odporne na zmiany klimatyczne (fot. Shutterstock)

Producent słodyczy Mars rozpoczyna nowy rozdział w historii uprawy kakao. Dzięki współpracy z firmą biotechnologiczną Pairwise zamierza wykorzystać technologię edycji genów CRISPR, aby stworzyć bardziej odporne odmiany roślin. Jakie zmiany może to przynieść globalnemu rynkowi czekolady i czy to oznacza początek nowej ery w rolnictwie?

Mars, producent kultowych M&M’s, ogłosił partnerstwo z amerykańską firmą biotechnologiczną Pairwise. Celem współpracy jest przyspieszenie prac nad uprawą odporniejszego kakao z ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.08.2025 / 08:36
StoryEditor
Dyskonty Woolworth biorą na celownik Warszawę. Sieć chce wzmocnić swoją pozycję w stolicy, a ma apetyt na znacznie więcej
Sieć Woolworth otworzyła trzeci sklep w Warszawie, w całej Polsce ma ich obecnie 56 (fot. Kajetan Mazur)

Woolworth, niemiecka sieć dyskontów niespożywczych, kontynuuje ekspansję w Polsce. 21 sierpnia br. otworzyła trzeci sklep w Warszawie, a w planach ma dalszy, intensywny rozwój na naszym rynku.

Sieć dyskontów niespożywczych Woolworth umacnia swoją pozycję na polskim rynku. 21 sierpnia 2025 r. niemiecki dyskonter otworzył trzeci sklep w Warszawie.

Jest on zloka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. sierpień 2025 14:01