07.12.2021 / 17:39
StoryEditor

Magdalena Wilgatek, CMR: sprzedaż roślinnych zamienników mięsa wzrosła dwukrotnie

Magdalena Wilgatek, business development manager w CMR w trakcie prezentacji „Trendy w sprzedaży produktów mięsnych w sklepach małoformatowych” w ramach Kongresu Mięsnego 2021 (wiadomoscihandlowe.pl)
Roślinne zamienniki to dynamicznie rozwijająca się kategoria, jej sprzedaż wzrosła dwukrotnie rok do roku – powiedziała Magdalena Wilgatek, business development manager w CMR w trakcie prezentacji „Trendy w sprzedaży produktów mięsnych w sklepach małoformatowych” w ramach Kongresu Mięsnego 2021. 

Magdalena Wilgatek zwróciła uwagę na to, że przypadku parówek i roślinnych zamienników mięsa rośnie sprzedaż w kanale supermarketów. 

Wciąż jest to jednak niewielki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2024 / 12:12
StoryEditor
Żabka szuka partnerów biznesowych w Niemczech. Sieć "bada możliwości" na tym rynku
Na zdj. sklep autonomiczny Żabka Nano w Galerii Północnej (fot. materiały prasowe)
Żabka szuka specjalisty ds. rozwoju biznesu, które będzie odpowiedzialny za "aktywne poszukiwanie sposobów dotarcia" do potencjalnych partnerów biznesowych w Niemczech. Z opublikowanego zakresu obowiązków takiego pracownika dowiadujemy się, że specjalista będzie pracować w zespole dedykowanym dla sieci sklepów autonomicznych Żabka Nano. To kolejny już sygnał, że Żabka zainteresowana jest rynkiem niemieckim i bada możliwości rozwoju na tym rynku.

W Niemczech działają obecnie dwa sklepy autonomiczne Żabka Nano. Zostały one ulokowane w fabryce elektrycznych samochodów Tesli k. Berlina. Prestiżowa współpraca z firmą ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.04.2024 / 15:03
StoryEditor
Producentów i dystrybutorów soków oraz dżemów czeka duża zmiana. Teraz nie będą mogli już nic ukryć przed konsumentami
napoje, soki, produkcja
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące miodu, soków i dżemów. Do tej pory mieszanki miodowe musiały zawierać na etykietach jedynie informację, czy miód pochodzi z UE. To się wkrótce zmieni. Ta zmiana dotknie także producentów soków i dżemów.

W przyszłości producenci i dystrybutorzy będą musieli informować na etykiecie, jaką część miodu każdy kraj stanowi w mieszance. Kraje UE mogą jednak zdecydować, że należy zgłosi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. maj 2024 22:20