06.07.2022 / 19:13
StoryEditor

Właściciel sieci Makro podnosi prognozy ze względu na rosnącą inflację i lepszy niż oczekiwano rozwój biznesu

Wystawa „Metro unboxed” (Facebook #METROunbox)
Spółka Metro, właściciel sieci Makro Cash & Carry ocenia, że sprzedaż na rynkach na których działa wzrośnie w roku finansowym 2021/22 o około 17 proc. do 22 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem. Poprzednio firma prognozowała wzrost w granicach 9-15 proc.

Prognoza zakłada stabilne kursy walut i brak dalszych korekt portfela. Dane finansowe za okres 2021/22 nie zostaną skorygowane o sprzedaż belgijskiego biznesu, o czym po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.05.2024 / 11:03
StoryEditor
Kaufland rozszerza dystrybucję gazetek promocyjnych o dodatkowy kanał – media społecznościowe. Są dostępne w popularnym komunikatorze
Kaufland udostępnia swoje gazetki promocyjne w aplikacji WhatsApp (mat. prasowe)
Kaufland jako pierwszy detalista w Polsce udostępnia swoje gazetki promocyjne w aplikacji WhatsApp. Sieć chce zdyskontować aktywność konsumentów w mediach społecznościowych, a także fakt, że niemal non-stop korzystają oni z komunikacji mobilnej.

– Jesteśmy przekonani, że możliwość codziennego przeglądu ofert promocyjnych pozwala konsumentom, w tym klientom naszej sieci, lepiej planować zakupy i zarządzać domowym budżete...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.05.2024 / 12:57
StoryEditor
Żabka zapowiada przywrócenie większości obecnie wygaszanych usług w aplikacji Żappka
Żabka zapowiada zmiany w Żappce (fot. Żabka)
Żabka gasi pożar medialny po rozesłanym do klientów komunikacie, który mówił o planowanym wyłączeniu w aplikacji Żappka usług Żappka Pay i Żappka Post, subskrypcji, a także gry Żabu. Sieć stara się uspokoić użytkowników aplikacji i zapowiada przywrócenie części z tych funkcji w przyszłości.

Szczegóły? Tych Żabka niestety nie zdradza. Nie wiadomo więc, które usługi wrócą, a z którymi klienci pożegnają się już za kilka tygodni na dobre. Komunikat sieci o wygaszeni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. maj 2024 01:33