10.11.2016 / 15:02
StoryEditor

Między Expressem a Marketem. Carrefour Easy nowym formatem rozwijanym przez sieć w Europie

Sklepy Carrefour Easy jak dotąd działały w Chinach, ale właśnie zawitały do Europy (fot. materiały prasowe sieci Carrefour)
Carrefour Easy - tak nazywa się nowy format sklepu sieci Carrefour, wprowadzony w ostatnich tygodniach do Europy. Sieć rozwijana początkowo w Chinach zawitała właśnie do Belgii, gdzie otwarto dwie placówki pod tym szyldem. Najbliższe plany zakładają rozbudowanie sieci Carrefour Easy w tym kraju do 100 placówek.

Sklepy Carrefour Easy pozycjonowane będą - pod względem asortymentu oraz wielkości placówek - pomiędzy konceptami Carrefour Express i Carrefour Market. W ofercie Easy duży nacis...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18.09.2023 / 09:10
StoryEditor

To dopiero kiełbasa wyborcza. Sieć stacji Circle K tworzy produkt "inspirowany" wyborami do Sejmu

Na zdj. stacja paliw Circle K (fot. materiały prasowe)
Firmy handlowe raczej starają się unikać tematu wyborów do parlamentu, gdyż boją się posądzenia o wspieranie jednej - wszystko jedno której - opcji politycznej. Wolą, by ich marki kojarzyły się z czymś przyjemnym niż z polityką, która dzieli Polaków na wrogie obozy. Ogrywanie marketingowo tematu wyborów to rzadkość, a jednak sieć stacji Circle K zdecydowała się właśnie na taki krok.

Na stacjach Circle K właśnie pojawił się nowy produkt. To Hot Dog Wyborny - uwaga, to nie pomyłka, wcale nie Wyborczy! Jest on połączeniem kiełbaski z boczkiem oraz bułki z cebu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
13.09.2023 / 12:25
StoryEditor

TikTok Shop wystartował! Chińska platforma chce stać się ważnym graczem w handlu internetowym

<p>TikTok nie chce być tylko medium społecznościowym, czy platformą rozrywkową (fot. Daniel Constante/Shutterstock)</p>

TikTok nie chce być tylko medium społecznościowym, czy platformą rozrywkową (fot. Daniel Constante/Shutterstock)

fot. Daniel Constante/Shutterstock
<p>TikTok nie chce być tylko medium społecznościowym, czy platformą rozrywkową (fot. Daniel Constante/Shutterstock)</p>

Między innymi takie opcje zaoferuje TikTok Shop

fot. Materiały Prasowe
<p>TikTok nie chce być tylko medium społecznościowym, czy platformą rozrywkową (fot. Daniel Constante/Shutterstock)</p>

Między innymi takie opcje zaoferuje TikTok Shop

fot. Materiały Prasowe
<p>TikTok nie chce być tylko medium społecznościowym, czy platformą rozrywkową (fot. Daniel Constante/Shutterstock)</p>
<p>TikTok nie chce być tylko medium społecznościowym, czy platformą rozrywkową (fot. Daniel Constante/Shutterstock)</p>
<p>TikTok nie chce być tylko medium społecznościowym, czy platformą rozrywkową (fot. Daniel Constante/Shutterstock)</p>
TikTok ogłosił, że zakończył już testy swojego nowego rozwiązania z zakresu e-commerce i zaczął je wdrażać na kluczowym rynku amerykańskim. Platforma chce wykorzystać swoją olbrzymią popularność do rozwoju kolejnej nogi biznesowej, czyli TikTok Shop.

TikTok Shop ma być narzędziem e-commerce w pełni zintegrowanym z TikTokiem. Umożliwi sprzedawcom oraz twórcom treści prezentowanie i sprzedawanie produktów bezpośrednio w aplika...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
26. wrzesień 2023 01:27