21.03.2017 / 10:38
StoryEditor

Mila zadebiutuje na giełdzie. Prospekt emisyjny jeszcze w pierwszej połowie 2017 r.

Mila może być kolejną siecią handlową, która zdecyduje się zadebiutować na warszawskim parkiecie (fot. materiały prasowe)
Akcjonariusze sieci Mila podjęli decyzję o przygotowaniu oferty publicznej i debiucie giełdowym - informuje wtorkowy "Puls Biznesu". Prospekt emisyjny ma trafić do Komisji Nadzoru Finansowego jeszcze w pierwszej połowie 2017 r., ale - jak deklaruje prezes spółki, Artur Góralczyk - harmonogram debiutu na giełdzie uzależniony będzie od wielu aspektów.

"PB" donosi, że z akcjonariatu Mili chce się wycofać fundusz private equity Argus Capital. IPO to dla Mili "strategiczny priorytet". Sieć podkreśla jednak, że zgłaszają się do n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22.11.2023 / 14:40
StoryEditor
Chcesz wejść do tego warszawskiego sklepu? Trzeba kupić bilet za 20 zł
Market Flora Point - Świat Roślin w stolicy pobiera opłatę za sam wstęp do niego (fot. florapoint.pl)
Market Flora Point - Świat Roślin w stolicy pobiera opłatę za sam wstęp do niego. Centrum ogrodnicze oferujące rośliny oraz akcesoria do domu i ogrodu uruchomiło niedawno bożonarodzeniową wystawę pod nazwą "Świąteczne Miasteczko". Płatne bilety wprowadzono ponoć po to, aby uniknąć szturmu tłumów ciekawskich – donosi serwis wyborcza.pl.

Jak deklaruje Flora Point - Świat Roślin "Świąteczne Miasteczko to magiczne wydarzenie, które przenosi odwiedzających w urokliwy świat świątecznej magii. Ta wystawa jest prawdzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.11.2023 / 08:36
StoryEditor
Dr. Oetker tłumaczy się z zarzutów o odświeżanie produktów. Twierdzi, że wszystko działo się w zgodzie z prawem i było poparte badaniami
Fabryka Dr.Oetker w Wittenburgu (fot. Wikipedia)
Kilka dni temu w emitowanym w Telewizji Polskiej programie „Magazyn Śledczy Anity Gargas” pojawił się materiał, który sugerował, że firma Dr. Oetker znany producent dodatków do wypieków mógł odświeżać produkty i wydłużać ich datę przydatności. Teraz firma się tłumaczy i twierdzi, że nie zrobiła nic złego.

W programie zarzucono firmie Dr. Oetker m.in. to, że przeterminowane produkty były przetapiane, mieszane z nowymi i ponownie pakowane oraz sprzedawane z nową datą prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29. listopad 2023 05:51