20.02.2019 / 14:38
StoryEditor

Mirabelka z nowym podejściem do tradycyjnego handlu

Mirabelka na ścieżce intensywnego rozwoju (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć sklepów spożywczych Mirabelka startuje z nowym projektem handlowym i zwiększa liczbę placówek działających pod wspólnym szyldem.

Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, w najbliższym czasie spółka Mirabelka rozwijająca placówek detalicznych przekroczy liczbę pół tysiąca współpracujących z nią skl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2025 / 09:44
StoryEditor
Michał Jankowski awansuje na wiceprezesa Carlsberg Polska. Kto pokieruje Browarem Kasztelan?
Zmiany w Carlsberg Polska. Nowy wiceprezes i dyrektorka Browaru Kasztelan (fot. Carlsberg Polska)

Duże zmiany w zespole zarządzającym Carlsberg Polska. Michał Jankowski został wiceprezesem Carlsberg Polska odpowiedzialnym za łańcuch dostaw. Natomiast Ineza Król-Matysiak awansowała na dyrektorkę Browaru Kasztelan.

W artykule przeczytasz:

  • Michał Jankowski nowym wiceprezesem w Carlsberg Polska
  • Browar Kasztelan z rekordowo niskim zużyciem wody
  • Ineza Król-Matysiak nową dyrektorką Browaru Kasztelan

Michał Jankowski nowym wiceprezesem w Carlsberg Polska

Od września 2025 roku Michał Jankowski odpowiada za kierowanie kompleksowymi operacjami łańcucha dostaw w Carlsberg Polska.

– Z przyjemnością informuję, że zaczynam pracę na nowym stanowisku Vice President Integrated Supply Chain Poland w Carlsberg Group – podał w swoich mediach społecznościowych Michał Jankowski.

Zastąpi na tym stanowisku Marka Krzysztoporskiego, który awansował w ramach Grupy Carlsberg i od września objął funkcję wiceprezesa ds. Zintegrowanego Łańcucha Dostaw we Francji.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.09.2025 / 13:55
StoryEditor
Pogoda popsuła szyki producentom wielu kategorii. Sprzedaż niektórych produktów spadła nawet o kilkanaście procent
Lody to jedna z kategorii szczególnie wrażliwych na pogodę

W sierpniu 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych utrzymała się na podobnym poziomie jak rok wcześniej, natomiast łączna liczba transakcji spadła aż o 7 proc. Które kategorie ucierpiały najbardziej?

Z artykułu dowiesz się:

  • Jak sprzedawało się piwo 0% w sierpniu?
  • Sprzedaż soków i czekolad w małych sklepach
  • Ile produktów klienci kupują średnio w małych sklepach?...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. wrzesień 2025 00:40