27.06.2018 / 08:31
StoryEditor

Nie żyje Marek Wojtasik, były szef rady nadzorczej KZRSS Społem

(fot. Pixabay/CC0)
Rada nadzorcza i zarząd KZRSS Społem poinformowały o śmierci Marka Wojtasika, byłego prezesa zarządu Społem PSS "Jedność" w Częstochowie i wieloletniego przewodniczącego rady nadzorczej KZRSS Społem w Warszawie.

Uroczystości pogrzebowe odbyły się w miniony piątek, 22 czerwca, na Cmentarzu Komunalnym w Częstochowie.

Wojtasik prezesem zarządu Społem PSS "Jedność" był w latach 1992-201...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2024 / 15:19
StoryEditor
1Minute Smacznego! prezentuje nowy, multibrandowy koncept sklepu. Foodvenience z ofertą barową
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)fot. Lagardere Travel Retail
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)fot. Lagardere Travel Retail
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)fot. Lagardere Travel Retail
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)fot. Lagardere Travel Retail
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
Sieć sklepów 1Minute Smacznego! kontynuuje eksperymentowanie. Tym razem po raz pierwszy uruchomiła placówkę działającą wspólnie pod brandami 1Minute i Lokal+48. Marki te "tworzą jedną, wspólną przestrzeń integrującą elementy foodvenience i oferty barowej".

Pierwszy tego typu lokal ruszył w strefie foodhall w Porcie Lotniczym Łódź. - Cieszy mnie, że lotnisko w Łodzi zyskało nowoczesną strefę food hall, a my po raz kolejny skute...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2024 / 14:32
StoryEditor
Rebranding w Herbapolu. Firma rezygnuje z jednej ze swoich marek
Kosmetyki Herbapolu w nowej szacie graficznej, już bez nazwy Polana
Herbapol ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu marki Herbapol i zrezygnować z submarki Polana. Takie rozwiązanie to efekt badań rynkowych.

Jak podkreśla sama firma, konsumentki darzą kosmetyki Herbapol dużym kredytem zaufania, ceniąc je za ich jakość i wiarygodność. Zapadłą więc decyzja o zmianie logotypu, który ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. lipiec 2024 06:08