09.02.2021 / 11:33
StoryEditor

Notino z obrotem ponad 560 mln euro w 2020 r. i nowym salonem w Warszawie umacnia się na polskim rynku

Zbyněk Kocián, dyrektor generalny Notino (mat. prasowe)
Notino zakończyło 2020 rok z rekordowym obrotem na poziomie ponad 560 milionów euro . Wynik jest wyższy o 42 proc. w porównaniu rok do roku. Polski rynek odpowiada za 19,5 proc. wypracowanego rocznego obrotu marki. Liczba klientów perfumerii wzrosła w 2020 roku o 3,5 miliona, co oznacza ponad 16,5 miliona osób korzystających z oferty perfumerii.

W ubiegłym roku najsilniejszą kategorią sprzedażową produktów niezmiennie pozostawały perfumy – obrót z ich sprzedaży wzrósł o 22 proc. w porównaniu rok do roku. Wysoki, bo 50-p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2024 / 10:25
StoryEditor
Kolejna duża sieć handlowa ogłasza plany IPO. O kogo chodzi?

Lulu Retail ogłosił 21 października zamiar wejścia na Giełdę Papierów Wartościowych w Abu Zabi (ADX). Firma chce wprowadzić 25 proc. kapitału akcyjnego w drodze pierwszej oferty publicznej (IPO). Sieć obsługuje każdego dnia ponad 600 tys. klientów.

"Z radością informujemy o naszym zamiarze wejścia na giełdę ADX, co jest kamieniem milowym w naszej ponad 50-letniej drodze rozwoju" - poinformował Lulu Retail. Firma podkr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.10.2024 / 18:04
StoryEditor
Krzysztof Trojanowski, dyrektor operacyjny sieci Stokrotka, po 12 latach opuści firmę. "Od stycznia nadchodzą nowe wyzwania"
Krzysztof Trojanowski, członek zarządu i dyrektor operacyjny sieci sklepów Stokrotka (Stokrotka)

Krzysztof Trojanowski, dyrektor operacyjny i członek zarządu spółki Stokrotka, po 12 latach kończy współpracę z firmą. W czasach jego pracy sieć niemal czterokrotnie zwiększyła liczbę sklepów. Menedżer od stycznia 2025 r. podejmie "nowe wyzwania".

"To był wspaniały czas. Zaczynaliśmy od 270 sklepów. Dziś mamy ich prawie 1000. W tym czasie stworzyliśmy własną logistykę, nowoczesne formaty sklepów i ciekawą ofertę. Klienci ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:36