25.10.2024 / 11:30
StoryEditor

Paweł Essel, Action Polska: Rozwijamy się w sposób równomierny i budujemy rozpoznawalność marki

Paweł Essel nowy dyrektor generalny sieci dyskontów Action w Polsce (Action)

Paweł Essel, dyrektor generalny Action Polska, opowiada o strategii ekspansji sieci i budowaniu rozpoznawalności marki. Wyjaśnia, że kluczem zrównoważonego rozwoju jest właściwy miks asortymentowy. Action chce być siecią pierwszego wyboru w zaspokajaniu codziennych potrzeb konsumentów. Ważne tematy rozmowy to budowa portfolio marki własnej oraz rozwój aplikacji lojalnościowej.

Jest Pan dyrektorem generalnym Action w Polsce od grudnia 2023 r. Jakie cele wyznaczył Pan sobie, obejmując to stanowisko?

Aby możliwa była szybka ekspansja, budujemy roz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2025 / 18:20
StoryEditor
Lidl Plus z nową funkcją. Sieć testuje Scan & Go w 20 lokalizacjach
Lidl testuje usługę Scan & Go w 20 sklepach (fot. Sebastian Rennack)

Lidl Polska rozpoczął testy nowej funkcji Scan & Go, która ma pozwolić klientom na samodzielne skanowanie produktów i płatność bez potrzeby podchodzenia do kasy. Jak działa system i co oznacza dla przyszłości zakupów w sklepach stacjonarnych?

Transformacja cyfrowa w handlu przyspiesza, a sieci detaliczne coraz częściej sięgają po rozwiązania oparte na automatyzacji i sztucznej inteligencji. Lidl Polska wdraża rozwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.10.2025 / 16:36
StoryEditor
Beskidzki Browar Pinta na mocnym gazie. Piwo warzone energią z natury
Bio LPG wykorzystywany jest przez Pintę m.in. do produkcji pary technologicznej, podgrzewania wody i utrzymywania czystości w browarze

Położony w sercu Beskidów Browar Pinta pokazuje, że pasja do rzemiosła może iść w parze z odpowiedzialnością za środowisko. Od 2011 roku marka inspiruje polską kulturę piwną, a dziś stawia kolejny krok w stronę zrównoważonego rozwoju – korzysta z bio LPG od Gaspol, odnawialnego paliwa, które napędza cały proces warzenia.

Bio LPG wykorzystywany jest przez Pintę m.in. do produkcji pary technologicznej, podgrzewania wody i utrzymywania czystości w browarze. Jak podkreśla współzałożyciel Grzegorz Zw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. październik 2025 02:06