08.01.2019 / 14:07
StoryEditor

PGZ Kupiec zwiększyła w 2018 r. liczbę zrzeszonych sklepów o 10 proc.

(mat. prasowe)
(mat. prasowe)
(mat. prasowe)
Sklepy zrzeszone w PGZ Kupiec - 1
(mat. prasowe)
Sklepy zrzeszone w PGZ Kupiec - 2
(mat. prasowe)
Sklepy zrzeszone w PGZ Kupiec - 3
(mat. prasowe)
(mat. prasowe)
(mat. prasowe)
(mat. prasowe)
Polska Grupa Zakupowa Kupiec, obecna na rynku od stycznia 2013 r., liczy już 229 sklepów. To przyrost o 10 proc. wobec stanu na koniec 2017 r. Grupa ma blisko 600 kontrahentów, rozwija komunikację brandu, prowadzi intensywne działania promocyjne i organizuje programy lojalnościowe dla swoich członków.

PGZ Kupiec działa na terenie województw śląskiego (102), małopolskiego (48), dolnośląskiego (35), opolskiego (31), łódzkiego (7),  mazowieckiego (5). Jedna placówka jest też w Ś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2024 / 09:49
StoryEditor
Właściciel DPD wzmacnia usługi dostaw poza domem. Co planuje Geopost?
Właściciel DPD wzmacnia usługi dostaw poza domem (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Geopost ma już w Polsce ponad 27 tys. punktów i automatów paczkowych. Firma podaje, że rozwiązania out-of-home nadal zyskują na popularności. Konsumenci coraz częściej wybierają je ze względu na elastyczność i przystępną cenę.

Z najnowszej edycji "Geopost E-shopper barometer" wynika, że 51 proc. regularnych e-konsumentów zwykle korzysta z więcej niż jednego miejsca dostawy, podczas gdy 44 proc. pre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2024 / 12:21
StoryEditor
Saudi Aramco zamierza zbudować w Polsce sieć stacji paliw. Ma już branding. Co jeszcze zaoferuje?
Na niektórych polskich stacjach paliw będzie można zobaczyć logo Aramco (Shutterstock)
Saudyjski koncern Aramco, który prowadzi działalność w Polsce przez Aramco Fuels Poland (AFP) stworzył program partnerski "Energia paliw". Producent wyrobów petrochemicznych chce w ten sposób zbudować sobie bazę odbiorców swoich produktów.

Aramco zamierza skoncentrować wokół siebie niezależne stacje paliw. Spółka, która jest właścicielem 30 proc. udziałów w Rafinerii Gdańskiej, będzie za pośrednictwem Aramco Fuels...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. czerwiec 2024 20:27