18.04.2019 / 18:45
StoryEditor

Piotr i Paweł prawie sprzedany. Trwa dopinanie umowy ze Spar Group z RPA

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Spar Group z RPA to podmiot, który prowadzi obecnie negocjacje z właścicielem sieci Piotr i Paweł - potwierdził w trzech źródłach portal wiadomoscihandlowe.pl. Choć do zawarcia umowy jeszcze nie doszło, to o wysokim prawdopodobieństwie takiego scenariusza informowaliśmy już w maju 2018 roku.

Przypomnijmy, jak donosiliśmy w oparciu o cztery niezależne źródła 17 kwietnia, trwają ostatnie rozmowy w sprawie pozyskania inwestora dla sieci Piotr i Paweł. Choć umowa m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2025 / 17:50
StoryEditor
Lidl chce kupić sklepy od... Auchan. Prawie 20 supermarketów może zmienić właściciela
Auchan rozmawia z Lidlem na temat swoich supermarketów (fot. PixelBiss, tomeqs/Shutterstock)

Restrukturyzacja sieci Auchan w rodzimej Francji przyspiesza. Jak donoszą media z tego kraju, w ramach "odcinania ogonów" francuski detalista chce pozbyć się 19 supermarketów, prawdopodobnie na rzecz sieci Lidl.

"Retail Detail" podaje, że właściciela zmienić może łącznie łącznie 33,76 tys. mkw. powierzchni handlowej. Daje to średnio prawie 1,8 tys. mkw. na sklep.

Dlaczego Auc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2025 / 09:13
StoryEditor
Shrinkflacja Milki wzbudza duże kontrowersje. Mondelez z "nagrodą" dla najbardziej mylącego produktu roku
Shrinkflacja Milki: kontrowersje wokół zmian opakowania i ceny czekolady (fot. Shutterstock)

Zmniejszona gramatura przy wyższej cenie staje się coraz częstszym zjawiskiem na rynku spożywczym. W Niemczech organizacja Foodwatch postanowiła wyróżnić producenta czekolady Milka w sposób, który nie pozostawia złudzeń co do ich oceny tej praktyki. Co dokładnie skłoniło konsumentów do przyznania tej nagrody?

Shrinkflacja, czyli redukcja ilości produktu przy równoczesnym utrzymaniu lub podniesieniu ceny, nie jest w Niemczech zjawiskiem nowym. Jednak to, co spotkało markę Milka, prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 00:39