10.01.2018 / 09:10
StoryEditor

Piotr i Paweł znika z parku handlowego. Jego miejsce zajmie Spar

(fot. Quick Park Mysłowice)
Już niebawem w Quick Park Mysłowice wystartuje sklep Spar. Sieć zastąpi działającego w lokalu od listopada 2016 r. Piotra i Pawła.

Obecnie działa na polskim rynku ponad 150 sklepów (148 supermarketów i 3 sklepy convenience na stacjach BP) pod szyldem Piotr i Paweł. W 2018 r. firma chce otworzyć od 7 do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 15:48
StoryEditor
Hybrydowe mięso w Lidlu. Klienci nie zauważą różnicy! Co trafiło na sklepowe półki?

Na półkach Lidla w Belgii pojawiła się nowa propozycja dla mięsożerców – mielone mięso, które tylko w 60 proc. jest mięsem, a resztę stanowi białko roślinne. Nowy produkt to kolejny krok niemieckiego dyskontera w kierunku zrównoważonej oferty, choć nie jest to jego pierwszy eksperyment z tzw. mięsem hybrydowym. Jakie cele przyświecają tej decyzji i co dokładnie trafia do sklepów?

Z artykułu dowiesz się o:

  • Skład nowego mięsa w Lidlu
  • Wzrost cen mięsa
  • Lidl stawia na roślinne białko
  • Mięso hybrydowe będzie powszechne?

Lidl w Belgii oficjaln...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.06.2025 / 08:39
StoryEditor
Fatalny początek sezonu dla szybkiej gastronomii. W tym roku walka o klienta między McDonald‘s, KFC i Pizza Hut skupi się na promocjach i pogodzie
W maju zantoowano spadek klientów odwiedzających pizzerie (fot. Shutterstock)

W maju spadł ruch w placówkach sieci fast food. To kontynuacja negatywnego trendu z kwietnia. Eksperci z UCE Research twierdzą, że w sezonie letnim ewentualne odbicie będzie zależało od pogody. Prognozowane fale upałów mogą wspomóc tego typu biznes, zachęcając Polaków do stołowania się poza domem, zwłaszcza w przydrożnych restauracjach. Rosnący trend zakupów na dowóz może zaostrzyć rywalizację o klienta.

Według cyklicznie realizowanego badania firmy technologicznej Proxi.cloud oraz platformy UCE Research, w maju spadł ruch w sieciach fast food – w pizzeriach o 0,1 proc. a w lok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2025 01:51