03.07.2018 / 15:24
StoryEditor

Polacy powrócili do sklepów pomimo zakazu handlu w niedziele?

(fot. Pixabay CC0)
Jak wynika z badań ShopperTrak, wskaźnik odwiedzalności polskich sklepów i centrów handlowych wzrósł w skali roku w maju o 2,2 proc. Jednocześnie to pierwszy miesiąc od wprowadzenia zakazu handlu w niedziele, w którym zanotowano wzrost odwiedzalności.

Według ShopperTrak, wzrost odwiedzalności względem kwietnia wyniósł 9,4 proc. Jednocześnie, jak komentują eksperci, tak duży miesięczny wzrost wynika m.in. ze specyfiki kwietnia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 10:45
StoryEditor
Auchan otworzy innowacyjny koncept sklepu w Wilanów Park. Ceetrus i Apsys zainwestują 200 mln euro i zmienią krajobraz handlowy w Warszawie

Firmy Ceetrus i Apsys ogłosiły utworzenie spółki joint-venture, która we współpracy z firmą Nhood planuje realizować projekty deweloperskie. Pierwsza inwestycja w ramach tego partnerstwa - Wilanów Park - stanie się istotnym miejscem handlowo-rozrywkowym na południu Warszawy. W kompleksie pojawią się takie marki jak Auchan czy Decathlon.

Jak Wilanów Park zmieni rynek nieruchomości komercyjnych?

Celem porozumienia zawartego pomiędzy Ceetrus, Apsys i Nhood jest tworzenie innowacyjnych, zrównoważonych projektów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.03.2025 / 12:52
StoryEditor
Erli chwali się wzrostem wartości sprzedaży o ponad 60 proc. Wiemy, w jakiej kategorii ten wzrost był największy
Na 2025 r. Erli zapowiada inwestycje m.in w dalszy rozwój aplikacji mobilnej (fot. materiały prasowe)

Polski marketplace Erli, założony i kierowany przez Adama Ciesielczyka poprawia wyniki. W 2024 r. platforma zanotowała 67-proc. wzrost wartości sprzedaży i niewiele mniejszy, bo 66-poc. wzrost liczby transakcji. Jak wyglądają plany firmy na ten rok?

W 2024 r. sprzedaż towarów na platformie Erli osięgneła wartość 1,23 mld zł. W 2023 r. wyniosła ona 740 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o 67 proc. Liczba transak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. marzec 2025 06:01