02.08.2022 / 17:48
StoryEditor

Polomarket chce przyciągnąć klientów jubileuszową loterią. Nagrodą główną są roczne zakupy

Firma rozpoczęła największą z zaplanowanych w tym roku akcji: „POLOterię na 25 urodziny POLOmarketu” (materiały prasowe)
Polska sieć supermarketów POLOmarket obchodzi 25. jubileusz obecności na rynku. Temu wydarzeniu towarzyszą akcje promocyjne. Firma rozpoczęła największą z zaplanowanych w tym roku akcji: „POLOterię na 25 urodziny POLOmarketu”, w której przygotowała ponad 25 tysięcy nagród, w tym nagrody główne - roczne zakupy.

W loterii może wziąć udział każdy, kto posiada POLOkartę, zarówno tradycyjną, jak w aplikacji. W terminie od 27 lipca przez 12 kolejnych tygodni za każde 30 zł wydane na zakupy,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2025 / 23:46
StoryEditor
Kaufland ma pod górkę. Nowa inwestycja sieci powstała w wyjątkowo trudnych warunkach
Kaufland otwiera sklep w Limanowej

Kaufland otworzył nowy sklep w Limanowej przy ul. Zygmunta Augusta 14A. Budowa była ogromnym wyzwaniem inżynieryjnym – market powstał u podnóża góry, z wykorzystaniem pali żelbetowych.

Nowy Kaufland w Limanowej już otwarty

W czwartek, 2 października sieć supermarketów Kaufland otworzyła nowy market przy ul. Zygmunta Augusta 14A w Limanowej. Sklep wyróżnia si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.10.2025 / 12:41
StoryEditor
Projekt Alfa. Jak kupują najmłodsi konsumenci, pokolenie urodzone i dorastające w erze cyfrowej? [RAPORT]
Pokolenia Alfa w sklepie (Shutterstock)

Zespół badaczy CSA wraz z Havas Market, wyspecjalizowaną w e-commerce i performance media jednostką Havas Media Network, przyjrzał się z bliska zwyczajom zakupowym online najmłodszych konsumentów, aby zrozumieć, co ich przyciąga, jak podejmują decyzje, gdzie i jak kupują oraz jak widzą przyszłość zakupów online. Bo choć są jeszcze bardzo młodzi – ich głos zaczyna realnie kształtować przyszłość rynku.

Pokolenie Alfa to dzieci urodzone po 2010 roku – pierwsza generacja całkowicie wychowana w erze cyfrowej. Dla nich świat online to nie dodatek do codzienności, lecz jej natu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 06:36