21.06.2020 / 09:21
StoryEditor

Pracownicy sklepów Tesco przejętych przez Netto oczekują podwyżek. Solidarność: Jesteśmy dobrej myśli

(fot. Unsplash.com)
Obecna sytuacja w Tesco Polska w końcu się stabilizuje. Większość sklepów trafiło do właściciela sieci Netto, a pracownicy i związki zawodowe czekają na negocjacje z nowym pracodawcą – mówi w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Elżbieta Jakubowska, Przewodnicząca Komisji Zakładowej w NSZZ Solidarność Pracowników w Tesco Polska. Jak podkreśla, pracownicy są dobrej myśli.

- Oczywiście spodziewaliśmy się, że coś jest na rzeczy i że ruchy, które wykonuje firma zmierzają do sprzedaży biznesu w Polsce, więc nie było to dla nas zaskoczeniem. Ale nie m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 14:33
StoryEditor
Marki własne na cenzurowanym? Ministerstwo planuje badanie [TYLKO U NAS]
Na zdj. produkty Go Vege, marki własnej sieci Biedronka (fot. mat. pras.)

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi prowadzi prace analityczne związane z zagadnieniem marek własnych sieci handlowych. W najbliższych miesiącach zrealizuje badanie, które ma pokazać, jakie byłyby skutki ewentualnego ograniczenia sprzedaży wyrobów private label w sklepach na rzecz marek producenckich - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Wyniki badania mają pomóc rządzącym w podjęciu decyzji, czy warto dążyć do zmian w prawie.

Według YouGov w 2024 r. marki własne odpowiadały już za 23,2 proc. wydatków na produkty FMCG (żywność, kosmetyki, środki czystości oraz karmę dla zwierząt) w Polsce. Przekłada...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 18:49
StoryEditor
InPost rośnie w siłę poza Polską. Rafał Brzoska: Większą część przychodów generujemy za granicą
InPost przyspiesza zagraniczną ekspansję. Firma rozwija się m.in. we Włoszech (fot. Shutterstock)

Rafał Brzoska, prezes InPost Group, chwali się kolejnym sukcesem firmy za granicą. Tym razem chodzi o jednej z krajów na południu Europy, w którym InPost ma już ponad 4 tys. paczkomatów.

Grupa InPost umacnia pozycję na południu Europy. Firma założona przez Rafała Brzoskę dynamicznie rozwija swoją sieć logistyczną we Włoszech.

Jak InPost poczyna sobie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2025 02:21