12.06.2021 / 09:44
StoryEditor

Jak może wyglądać współpraca sieci handlowych z Narodowym Holdingiem Spożywczym?

– Jeżeli miałby postać takowy holding – to rozumiem, że będzie działał na takich samych zasadach rynkowych, jak my. Bez żadnego wsparcia i pomocy państwa – tylko na zasadach swobodnego dostępu do rynku i nie dyskryminowania żadnego podmiotu – mówi Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji w rozmowie z portalem enewsroom.pl.

Zdaniem Juszkiewicz sieci działające już na rynku wypełniają zadania, które stawia przed sobą Narodowy Holding Spożywczy. Chodzi o współprace z polskimi rolnikami i producent...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.08.2025 / 12:02
StoryEditor
eZebra rusza za granicę. Dino Polska stawia na ekspansję e-commerce
eZebra wchodzi na rynki zagraniczne. Dino Polska rozwija e-commerce (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)

Po przejęciu popularnej internetowej drogerii eZebra, Dino Polska nie zwalnia tempa. Spółka szykuje się do wejścia na zagraniczne rynki, z jasno sprecyzowanym planem działania. Jakie kraje mają szansę stać się kolejnym celem rozwoju eZebra i na czym oparta jest strategia ekspansji?

W 2024 roku Dino Polska przejęło eZebra.pl, czyli jedną z czołowych platform e-commerce w branży kosmetycznej. Firma nie zamierza jednak poprzestać na polskim rynku. Obecnie prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 11:38
StoryEditor
Znana marka odzieżowa odtwiera sklep w nowyk koncepcie. Co zaoferuje klientom?
Ochnik w Galerii Pomorskiej (fot. Galeria Pomorska)

W Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy otwarto nowoczesny salon marki Ochnik. Powiększony salon, w nowej lokalizacji wyróżnia się koncepcją „shop in shop”, oferując klientom zakupy w dwóch wyraźnie zaaranżowanych strefach.

Powierzchnia lokalu wynosi obecnie ok. 400 mkw. Nowy salon to nie tylko większa przestrzeń, ale przede wszystkim nowy sposób prezentacji oferty, odpowiadający na współczesne pot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. sierpień 2025 21:14