15.10.2018 / 16:11
StoryEditor

Rewe ma pomysł na sprzedaż owoców i warzyw. Mają w tym pomóc… siatki

(fot. materiały prasowe)
Niemiecka sieć sklepów spożywczych Rewe chce promować zakup nieopakowanych owoców i warzyw sprzedawanych luzem. Detalista wprowadza siatki wielokrotnego użytku jako alternatywę do zwykłych reklamówek.

Siatki do owoców i warzyw pojawią się we wszystkich sklepach Rewe, których jest obecnie 3300 – podaje serwis lebensmittelpraxis.de.

„Coraz więcej osób szuka rozwiązań, któr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2024 / 10:50
StoryEditor
Netto robi upgrade sklepów. Wiemy jakie rozwiązania sieć wprowadza w ramach nowego konceptu 3.5 [NASZ NEWS]
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Zmiany wprowadzone przez Netto w ramach konceptu 3.5 dotyczą przede wszystkim działów z artykułami świeżymi (fot. Netto Polska)fot. Netto
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Poza aranżacją działów z artykułami świeżymi w koncepcje Netto 3.5 zmienił się także sposób ekspozycji oferty promocyjnej (fot. Netto Polska)fot. Netto
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Zmiany wprowadzone przez Netto w ramach konceptu 3.5 dotyczą przede wszystkim działów z artykułami świeżymi (fot. Netto Polska)fot. Netto
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Zmiany wprowadzone przez Netto w ramach konceptu 3.5 dotyczą przede wszystkim działów z artykułami świeżymi (fot. Netto Polska)fot. Netto
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Dyskont Netto zlokalizowany w Szczecinie przy ul. Chmurnej, to jedna z pierwszych placówek sieci, działających zgodnie z nowym konceptem, określonym mianem 3.5. Z informacji, które portal wiadomoscihandlowe.pl uzyskał od sieci, wynika, że nie jest to jeszcze koncept kompletny, ale zmiany, jakie zakłada, dają obiecujące efekty i będą wdrażane w kolejnych placówkach.

– Koncept 3.5 pozwala nam testować nowe rozwiązania, które analizowaliśmy na przestrzeni ostatnich miesięcy, na bazie formatu 3.0. Zmiany nie są więc diametralne, ale zauważal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2024 / 14:02
StoryEditor
O ile wzrosło w zeszłym roku wynagrodzenie zarządu Jeronimo Martins Polska?
W zeszłym roku sam zarząd Jeronimo Martins Polska uzyskał wynagrodzenie 38,8 mln zł wobec 29,6 mln zł w 2022 r. (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
W zeszłym roku zarząd Jeronimo Martins Polska uzyskał wynagrodzenie 38,8 mln zł wobec 29,6 mln zł w 2022 r. Oznacza to, że wzrosło ono o 9,2 mln zł., czyli o ponad 30 proc.

Wynagrodzenie rady nadzorczej Jeronimo Martins Polska pozostało bez zmian względem 2022 r. i wyniosło w ubiegłym roku 30 tys. zł.

Pracownicy też chcą podwyżek

Przypomn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2024 19:13