29.05.2023 / 09:09
StoryEditor

Rumuńska sieć Profi Rom Food cieszy się z bardzo dobrych wyników finansowych w 2022 r.

Supermarket w koncepcie Monaco sieci Profi Rom Food (Profi Rom Food / Linkedin)
Sieć Profi Rom Food, jeden z liderów rumuńskiego rynku spożywczego, odnotowała w 2022 r. wzrost sprzedaży o 22 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem. Sprzedaż wyniosła 11,7 mld RON. Do wzrostów sprzedaży ogółem przyczyniła się zwiększona o 18 proc. sprzedaż LfL, a także ekspansja sieci sklepów, które uruchamiane są w nowym koncepcie i generują większe obroty.

W 2022 r. sieć Profi Rom Food zyskała ok. 270 nowych placówek, które uruchamiane są w najnowszym koncepcie, generując wzrost sprzedaży LfL rzędu 28 proc. i przyczyniając się do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.10.2025 / 17:10
StoryEditor
Sieć Organic Farma Zdrowia z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży. Co ją napędzało?

Grupa Organic Farma Zdrowia, największa sieć sklepów z certyfikowaną żywnością ekologiczną w Polsce, opublikowała wyniki sprzedaży za wrzesień oraz III kwartał 2025 roku. Spółka utrzymuje silne tempo wzrostu, zarówno w segmencie detalicznym, jak i dystrybucyjnym.

Witalna siła Organic Farma Zdrowia

We wrześniu 2025 r. sprzedaż Organic Farma Zdrowia S.A. wyniosła 6,1 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o 14,1%.

Spółka dystry...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2025 / 18:30
StoryEditor
Operator radykalnie zmienia model biznesowy. W planach sprzedaż części biznesu
Sfinks Polska ze stratą aż 2 mln zł. Ale Sylwester Cacek uspokaja (fot. Sfinks Polska)

Operator gastronomiczny Sfinks Polska radykalnie zmienia model biznesowy, realizując zapowiedzianą przed dwoma laty strategię. Na koniec I półrocza 2025 r. udział restauracji franczyzowych w sieci wzrósł do rekordowych 96%, podczas gdy rok wcześniej wynosił on 85%. Ta masowa transformacja z restauracji własnych na lokale franczyzowe jest głównym czynnikiem wpływającym na wyniki finansowe spółki i stanowi największą zmianę strukturalną w jej historii.

Franczyza służy i nie służy Sfinksowi

Przekształcenia mają bezpośredni wpływ na spadek przychodów skonsolidowanych Sfinksa, jednocześnie stabilizując jego marżę i redukując...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 11:30