03.04.2020 / 09:04
StoryEditor

Rządowe ograniczenia dotyczące działania sklepów dezorganizują pracę handlu

Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (materiały własne)
Wprowadzone przez rząd ograniczenia – m.in. ograniczenie liczby klientów jednocześnie przebywających w sklepie, godziny dla seniorów i restrykcje sanitarne – znacznie komplikują pracę sklepów. Branża ma poważny problem z realizacją obostrzeń – alarmuje Renata Juszkiewicz z POHiD w rozmowie z serwisem gazeta.pl.

Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, wskazuje w rozmowie z portalem gazeta.pl na ogromne kolejki przed sklepami, spowodowane ograniczeniem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2024 / 18:28
StoryEditor
Wyniki Dino lepsze niż Biedronki? Klienci sieci supermarketów częściej odwiedzają placówki sieci i więcej produktów wkładają do koszyka
Koszyk na zakupy w sklepie sieci Dino (Dino Polska)
Sieć sklepów Dino pokazuje, że jest w stanie efektywnie konkurować z Biedronką i pozostałymi graczami. Operator z Krotoszyna pokazał w I kw. 2024 r. dynamikę przychodów i sprzedaży LfL, której może pozazdrościć największy na rynku dyskonter. Firma zanotowała spadek marży EBITDA ze względu na wojnę cenową. Sieć supermarketów zasygnalizowała także zmiany w zachowaniach zakupowych swoich klientów.

W I kwartale 2024 r. przychody Grupy Dino wyniosły 6 671,2 mln zł i były o ponad 1,12 mld zł, czyli o 20,3 proc. wyższe niż w I kw. 2023 r. Równocześnie koszt własny sprzedaży w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2024 / 08:17
StoryEditor
Eurocash z większą stratą netto niż przed rokiem. Przychody grupy wzrosły o mniej niż 0,5 proc.
Hurtownia Grupy Eurocash (fot. Solar 760L Foto/Shutterstock)
W pierwszym kwartale 2024 r. przychody ze sprzedaży Grupy Eurocash były nieznacznie większe niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Strata netto w ujęciu procentowym zwiększyła się natomiast znacząco.

Jak podała grupa w raporcie skonsolidowanym, przychody ze sprzedaży w okresie trzech pierwszych miesięcy roku sięgnęły prawie 7,625 mld zł. Rok wcześniej wyniosły 7,588 mld zł. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. maj 2024 12:02