04.03.2021 / 15:41
StoryEditor

Segment jubilerski i online uratował właściciela Vistuli, Wólczanki i W.Kruk przed spadkiem przychodów w lutym 2021 r.

Vistula była oficjalnym partnerem PZPN na Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej w 218 roku (VRG)
Krakowska spółka VRG, właściciel marek Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler Milano i W.KRUK, podała szacunkowe skonsolidowane przychody ze sprzedaży oraz szacunkową marżę ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową VRG w lutym 2021 roku.

Wyniki sprzedaży Grupy VRG w lutym 2021 roku były o 2,5 proc. lepsze niż w analogicznym miesiącu rok temu. Spółka odnotowała 30 proc. wzrosty w segmentach jubilerskim i handlu o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2025 / 10:47
StoryEditor
Znana sieć zmienia swoje sklepy. To największa transformacja od lat
Auchan modernizuje hipermarkety. Nowy format testowany (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept sklepu Auchanmateriały prasowe
Auchan modernizuje hipermarkety. Nowy format testowany (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept sklepu Auchanmateriały prasowe
Auchan modernizuje hipermarkety. Nowy format testowany (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept sklepu Auchanmateriały prasowe
Auchan modernizuje hipermarkety. Nowy format testowany (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept sklepu Auchanmateriały prasowe
Auchan modernizuje hipermarkety. Nowy format testowany (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Auchan modernizuje hipermarkety. Nowy format testowany (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Auchan modernizuje hipermarkety. Nowy format testowany (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Auchan modernizuje hipermarkety. Nowy format testowany (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych sieci handlowych w Europie rozpoczęła wdrażanie największej transformacji swoich sklepów od lat. Zmiany są odpowiedzią na nowe potrzeby zakupowe konsumentów i obejmują zarówno przestrzeń, jak i funkcje obiektów. Co dokładnie zmienia Auchan i czy inne sklepy pójdą w ich ślady?

Auchan wprowadza nowy model działania swoich hipermarketów, rozpoczynając od placówki we francuskim Fréjus. Zmiany mają na celu zwiększenie efektywności sprzedaży, uproszczenie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2025 / 09:38
StoryEditor
Donald Trump wypuszcza perfumy Victory 45‑47. Zapach "zwycięstwa" za 249 dolarów
Trump wprowadza nową linię perfum Victory 45-47 – kontrowersje wokół biznesów prezydenta USA (fot. Shutterstock/truthsocial.com)

Donald Trump, znany z łączenia polityki z działalnością biznesową, ponownie zaskakuje nowym produktem. Tym razem chodzi o zapach, który według prezydenta ma symbolizować sukces i siłę. Czy to kolejny krok w budowie jego osobistej marki, czy coś więcej?

Donald Trump ogłosił wprowadzenie nowego produktu do swojej linii towarów sygnowanych nazwiskiem. Tym razem chodzi o perfumy i wodę toaletową o nazwie "Victory 45-47", któr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. lipiec 2025 19:00