27.03.2018 / 07:00
StoryEditor

Setki milionów na inwestycje. Carrefour podsumowuje 2017 rok

Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska (fot. materiały własne)
Prawie 245 mln złotych wydała firma Carrefour na inwestycje w Polsce. - Głęboko wierzę, że przeprowadzone w 2017 roku działania umocniły pozycję Carrefour w Polsce - pisze w raporcie rocznym, do którego dotarła redakcja wiadomoscihandlowe.pl, Guillaume de Colognes, prezes Carrefour Polska.

- W niezwykle wymagającym środowisku udało nam się zachować konkurencyjność i zamknąć rok znakomitym wynikiem - komentuje prezes firmy.

W 2017 roku Carrefour uruchomił 3...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 13:47
StoryEditor
Biedronka stawia na polskie owoce. Co nowego pojawiło się na półkach?
Polskie winogrona w Biedronce (fot. Biedronka)

Dyskonter wprowadził właśnie na półki polskie winogrona. W jakiej cenie zamierza je sprzedawać?

Sieć podkreśla, że winogrona do tej pory kojarzyły się głównie z ciepłymi południowymi krajami, jak Włochy, Hiszpania czy Grecja. Teraz w sklepach sieci będą dostępne również te...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2025 / 11:53
StoryEditor
Polacy pokochali dostawy do automatów paczkowych. DHL ma ich już 7000
DHL ma w Polsce już 7000 automatów paczkowych (fot. DHL eCommerce Polska)

Aż 56% polskich konsumentów wybiera automaty paczkowe jako preferowaną formę dostawy. Dlatego w polskiej przestrzeni mamy coraz więcej automatów paczkowych. DHL właśnie podała, że firma przekroczyła granicę 7000 takich urządzeń. Na znacznie zyskują także te w wakacyjnych kurortach.

W artykule przeczytasz:

  • Polacy najchętniej wybierają automaty paczkowe ma miejsce dostawy zakupów
  • DHL ma już 7000 automatów paczkowych w Polsce
  • DHL inwestuje w automaty paczkowe w miejscowościach wypoczynkowych

Polacy najchętniej wybierają automaty paczkowe ma miejsce dostawy zakupów

– Obserwujemy dalszy, dynamiczny rozwój segmentu dostaw out-of-home (OOH), który stanowi kluczowy element naszej strategii. Według najnowszego globalnego raportu DHL „E-Commerce Trends 2025”, aż 56% polskich konsumentów wybiera automaty paczkowe jako preferowaną formę dostawy. A to plasuje Polskę w czołówce europejskich rynków pod względem popularności tego kanału” – mówi Agnieszka Świerszcz CEO DHL eCommerce Polska.

Przeczytaj także: Polska w elicie e-commerce w Europie. Eksperci: rynek urośnie o 9,6% rocznie.

DHL ma już 7000 automatów paczkowych w Polsce

Z tego powodu wiele firm inwestuje w dostawy OOH. Do tego wyścigu dołączył DHL eCommerce Polska, który od końca 2022 dynamicznie rozwijając sieć automatów paczkowych. Efekt jest taki, że firm właśnie ogłosiła stworzenie sieci już 7000 urządzeń.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 67% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. sierpień 2025 09:46