07.01.2020 / 15:00
StoryEditor

Sieć Bio Family Supermarket otwiera pierwszy sklep w Warszawie

Sieć Bio Family Supermarket wkracza do Warszawy. Pierwsza placówka ruszy w styczniu (fot. Bio Family Supermarket)
Rozwijana przez rodzinę Świtalskich sieć sklepów Bio Family, sprzedająca ekologiczną żywność, kosmetyki i środki czystości, Bio Family uruchomi swoją pierwszą placówkę w Warszawie. Otwarcie sklepu zaplanowane zostało na sobotę 25 stycznia.

Placówka będzie działać przy ul. Powsińskiej 42/44, zaledwie 100 metrów od centrum handlowego Sadyba Best Mall. Lokal otwarty będzie całodobowo, również w niedziele objęte zakaz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2024 / 14:02
StoryEditor
O ile wzrosło w zeszłym roku wynagrodzenie zarządu Jeronimo Martins Polska?
W zeszłym roku sam zarząd Jeronimo Martins Polska uzyskał wynagrodzenie 38,8 mln zł wobec 29,6 mln zł w 2022 r. (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
W zeszłym roku zarząd Jeronimo Martins Polska uzyskał wynagrodzenie 38,8 mln zł wobec 29,6 mln zł w 2022 r. Oznacza to, że wzrosło ono o 9,2 mln zł., czyli o ponad 30 proc.

Wynagrodzenie rady nadzorczej Jeronimo Martins Polska pozostało bez zmian względem 2022 r. i wyniosło w ubiegłym roku 30 tys. zł.

Pracownicy też chcą podwyżek

Przypomn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 09:36
StoryEditor
Franczyza po nowemu. Lewiatan Express, Żabka Non Stop, Moje Sklepy i inni - przegląd konceptów
Na rynku regularnie pojawiają się nowe koncepty franczyzowe (fot. mat. prasowe; wiadomoscihandlowe.pl)
Jedni szukają efektywności, inni potrzebują odświeżenia szyldu, a kolejni chcą mieć większą wiedzę na temat sprzedaży w poszczególnych placówkach. Sieci handlowe uruchamiają nowe koncepty z różnych powodów i jak się okazuje z różnym skutkiem. Jaka przyszłość czeka te, które wystartowały w ostatnich kilku lub kilkunastu miesiącach?

Choć ostatnimi czasy umysły franczyzodawców i franczyzobiorców rozgrzewały przede wszystkim informacje o nowych propozycjach stworzonych przez największych graczy albo proje...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. maj 2024 05:31