19.11.2019 / 19:43
StoryEditor

Sieć dyskontów Action ma już 1500 sklepów. Niemal 50 z nich działa w Polsce

(fot. Action)
Sieć dyskontów Action w ostatnich dniach otworzyła swój 1500. sklep na świecie. To oznacza, że istniejąca od 26 lat firma zdołała podwoić swój stan podwoić swój stan posiadania od 2016 r., a potroić od 2015 r. Jednocześnie aż 500 otwarć przypadło na lata 2017-2019.

46 spośród 1,5 tys. placówek Action działa na polskim rynku. Sieć zadebiutowała w naszym kraju w październiku 2017 r. uruchamiając sześć sklepów.

Pierwszy sklep tej si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 64% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
17.09.2023 / 16:44
StoryEditor

L’Oréal Polska pokazał badania dotyczące oczekiwań konsumentów w obszarze innowacji. Jakie są wnioski z analizy?

Valéry Gaucherand, dyrektor generalny L‘Oréal Polska i Kraje Bałtyckie HUB
Innowacje są kluczem do sukcesu każdej organizacji oraz motorem napędowym zmian – wskazują eksperci firmy L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. Czy mają rację, jak innowacje postrzegają konsumenci?

Technologie i innowacje napędzają trendy konsumenckie?

Nowe technologie stymulują rozwój wielu branż, zaczynając od medycyny, budownictwa, a kończąc na kosmetykach, czy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 64% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
08.09.2023 / 12:24
StoryEditor

Politykę cenową na rynku marketplace‘ów dyktują Allegro i Amazon – wskazuje Tomasz Woźniak mówiąc o wyzwaniach dla platformy BRW.pl

Tomasz Woźniak, CEO & Partner w Future Mind
Długofalowy sukces marketplace’u BRW.pl, będzie zależał głównie od zwiększenia udziału ruchu organicznego i świadomości klienta co do szerszej oferty, którą marketplace zaoferuje. (…) To może oznaczać konieczność inwestowania jeszcze większych sum w rozpoznawalność marki, a co za tym idzie samej platformy Black Red White – wskazuje Tomasz Woźniak, CEO & Partner w Future Mind, komentuje debiut marketplace’u BRW.pl.

Marka Black Red White jest obecna na polskim rynku od wielu lat. W tym czasie silnie ugruntowała swoją pozycję w branży home&living. Warto jednak zauważyć, że to nie jedyny taki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 64% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21. wrzesień 2023 12:28