24.10.2016 / 09:30
StoryEditor

Sieć Lewiatan chce ściągnąć do sklepów dodatkowych klientów

(materiały prasowe, Lewiatan)
W czwartek 20 października rozpoczęła się druga tegoroczna kampania reklamowa Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan w telewizji. Do 9 listopada wyemitowanych zostanie ponad 3400 reklam, z czego duża część pojawi się na antenach największych w Polsce stacji – TVP1, TVP2, Polsat oraz TVN.

Reklamy Lewiatana będą emitowane między innymi przed takimi programami i audycjami, jak: seriale – M jak miłość, Rodzinka.pl, Barwy Szczęścia, Na ratunek, O mnie się nie martw, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
17.12.2025 / 13:54
StoryEditor
Agentic AI zmienia handel. Czy autonomiczni agenci zdefiniują rynek na nowo?
Agentic AI w handlu. Jak autonomiczni agenci zmieniają zakupy i biznes? (fot. Shutterstock)

Sztuczna inteligencja przestaje być wyłącznie wsparciem dla człowieka i coraz częściej działa w jego imieniu. Nowa fala autonomicznych agentów zaczyna realnie wpływać na sposób robienia zakupów, zarządzania usługami i funkcjonowania firm. Jak daleko sięga ta zmiana i co oznacza dla handlu oraz konsumentów?

W ostatnich latach sztuczna inteligencja ewoluowała od narzędzia wspierającego człowieka do systemów zdolnych do samodzielnego podejmowania decyzji. W ten sposób powstała nowa k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.12.2025 / 22:05
StoryEditor
Mniej wizyt, inne koszyki. Dane z małych sklepów pokazują ich pogarszającą się sytuację
Zakupy w sklepie sieci Minutka (Minutka)

Listopad 2025 r. potwierdził pogarszającą się kondycję sklepów małoformatowych. Jak wynika z danych Polskiej Izby Handlu i CMR, „całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m² spadła o 1%, natomiast łączna liczba transakcji obniżyła się o 4,6%” w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej. To kolejny miesiąc, w którym spadek liczby klientów nie został zrównoważony wzrostem obrotów.

W ujęciu narastającym sytuacja również pozostaje trudna. Od stycznia do listopada 2025 r. wartość sprzedaży wzrosła jedynie o niespełna 1%, podczas gdy „liczba transakcji spadła...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2025 13:20