21.04.2020 / 08:55
StoryEditor

Spar International – jak globalna sieć detaliczna radzi sobie w czasach epidemii [ANALIZA]

Tobias Wasmuht, dyrektor zarządzający, Spar International (mat. prasowe)
Jako globalny detalista, obecny na 48 rynkach z czterech kontynentów, zatrudniający 350 tys. pracowników, Spar International już od wczesnego stycznia doświadczał skutków epidemii koronawirusa. Globalna obecność pozwala sieci gromadzić informacje z różnych rynków i wdrażać wypróbowane rozwiązania tam, gdzie epidemia dopiero się rozwija. Doświadczeniami sieci dzieli się Tobias Wasmuht, dyrektor zarządzający, Spar International.

Jak wyjaśnia menedżer, Spar w skali międzynarodowej koncentrował się na kluczowych obszarach, ściśle współpracując ze swoim globalnym zespołem reagowania kryzysowego, do którego...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 10:15
StoryEditor
Czy oranżada od Aldiego to "nowa" Hellena? Aldi rozwija kategorię napojów pod marką własną bazując na polskiej nostalgii

W segmencie napojów bezalkoholowych zachodzą dynamiczne zmiany, a sieci handlowe dostosowują swoją ofertę do oczekiwań coraz bardziej świadomych konsumentów. Aldi Polska poszerza portfolio marek własnych, odpowiadając na lokalne preferencje smakowe i rynkowe trendy. Czy oranżada może być nowym filarem strategii w segmencie private label?

Aldi Polska kontynuuje rozwój segmentu napojów bezalkoholowych, wprowadzając do oferty oranżady w marce własnej River. Nowe produkty trafiły na półki w ostatnim tygodniu, stanow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2025 / 17:29
StoryEditor
Mega fuzja na rynku spożywczym zatwierdzona. Gigant planuje 19 mld euro przychodów
Fuzja Arla Foods i DMK Group zatwierdzona. Kiedy połączenie obu spółdzielni? (fot. Arla Foods)

Organy nadzorcze Arla Foods i DMK Group zatwierdziły połączenie obu firm mleczarskich. Nowy podmiot planuje osiągnąć łączny przychód aż 19 mld euro rocznie. Kto będzie zarządzać gigantem branży mleczarskiej? Kiedy dojdzie ostatecznie do połączenia?

W artykule przeczytasz?

  • Fuzja Arla Foods i DMK Group zatwierdzona
  • Jakie mają być efekty fuzji obu spółdzielni?
  • Kto będzie w zarządzie giganta mleczarskiego?
  • Kiedy dojdzie ostatecznie do fuzji Arla Foods i DMK?

Fuzja Arla Foods i DMK Group zatwierdzona przez organy nadzorcze

18 czerwca 2025 roku organy nadzorcze spółdzielni mleczarskiej DMK Group, DOC Kaas (holenderska spółdzielnia, która połączyła się z DMK w 2016 r.) i Arla Foods zagłosowały za planowaną fuzją obu podmiotów. Jest to ważny krok w ostatecznym połączeniu obu podmiotów branży mleczarskiej.

Wcześniej o planach fuzji napisaliśmy w artykule:

Powstaje mleczny gigant. Spółdzielnie Arla Foods i DMK łączą siły

Jakie mają być efekty fuzji Arla Foods i DMK Group?

– Zatwierdzenie przez organy decyzyjne potwierdza nasze wspólne przekonanie, że Arla i DMK Group są silniejsze razem. Łącząc nasze

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2025 07:45