22.04.2022 / 10:21
StoryEditor

Sprzedaż w sklepach mocno w górę. Polacy kupują na potęgę. GUS podał dane za marzec

Największymi beneficjentami pandemii spośród wszystkich formatów spożywczego handlu stacjonarnego okazały się dyskonty (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w marcu 2022 r. urosła o 9,6 proc. względem zeszłego roku. To wyraźnie niższe tempo wzrostu niż w styczniu czy lutym. Najmocniej urosła sprzedaż odzieży i tekstyliów.  Jeszcze większa, bo o 22 proc. była sprzedaż detaliczna w cenach bieżących.

Kategoria „tekstylia, odzież i obuwie” zwiększyła swoją sprzedaż w cenach stałych aż o 41,9 proc. w stosunku rocznym. Wyższą sprzedaż niż sprzedaż „ogółem” spośród prezentowanyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
04.12.2025 / 14:57
StoryEditor
120 mln zł na świąteczne paczki to nie wszsytko. Biedronka ma coś jeszcze dla swoich pracowników
(fot. Shutterstock)

Biedronka przeznaczy dodatkowe 76 mln zł na świąteczne benefity dla swoich pracowników. Jak wygląda tegoroczne wsparcie i jakie formy pomocy trafią do pracowników przed świętami?

Biedronka tłumaczy, że w tym roku sieć przeznaczy dla pracowników prawie 200 mln zł w ramach świątecznego wsparcia. Najnowszym elementem pakietu są vouchery rabatowe o wartości ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2025 / 14:13
StoryEditor
Marketingowcy dostali rózgę. Co trzeci Polak zirytowany świątecznymi reklamami
Ponad połowa Polaków (64 proc.) uważa, że firmy startują ze świątecznymi kampaniami reklamowymi zbyt wcześnie (fot. Shutterstock)

Czy marketingowcy przesadzili ze „świąteczną magią”? Dane płynące z najnowszego badania zrealizowanego przez SW Research pokazują, że dwie trzecie Polaków nie wierzy w świat przedstawiony w świątecznych spotkach reklamowych, a jedna trzecia jest nimi wręcz zirytowana.

 

Większość Polaków uważa świąteczne reklamy za zbyt oderwane od codziennego życia. W badaniu przeprowadzonym w dniach 2-3 grudnia 2025 r. przez agencję SW Research ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. grudzień 2025 18:37