05.05.2016 / 15:18
StoryEditor

Sprzedaż w małych sklepach wzrosła o 5,5 proc.

Rośnie sprzedaż w sklepach małoformatowych (materiały własne)
W marcu 2016 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 mkw. była o 5,5 proc. wyższa niż rok wcześniej, mimo iż łączna liczba transakcji spadła w tym czasie o 1,2 proc. W ujęciu mdm odnotowano natomiast zarówno wzrost obrotów (o 12,45 proc.), jak i liczby transakcji (o 9,5 proc.) - wynika z danych Centrum Monitorowania Rynku.

W porównaniu z marcem 2015 r. wzrosły wydatki klientów na kategorie, które odpowiadają za dużą część obrotów sklepów małoformatowych, czyli alkohole (o 12 proc.) i produkty tyto...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 12:28
StoryEditor
Ubiegły rok był stabilny dla rynku elektroniki w Polsce. Czy 2025 może przynieść wzrost?
Produkty elektroniczne w sklepie (zdjęcie ilustracyjne) (Shutterstock)

Wartość rynku elektroniki w Polsce w 2024 roku przekroczyła 44 mld zł, jest to minimalny wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem. Wskazuje to na stabilizację rynku, ale co jeszcze wywnioskowali eksperci z PMR MArket Experts?

Jak tłumaczą eksperci, decyzje zakupowe Polaków co do sprzętu RTV, AGD i elektroniki użytkowej były bardziej zachowawcze. Aż 84 proc. konsumentów w kraju dokonało zakupu produkt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.02.2025 / 09:02
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: whisky w Biedronce za 2 zł, WOŚP-owe ultimatum dla Lidla, sprzedaż w sklepach małoformatowych, rozwój NTFY, dyskonty oczami klientów
Najważniejsze wydarzenia w branży handlowej (fot. Shutterstock/materiały prasowe)

Mijający tydzień zaskoczył klientów Biedronki niską ceną za butelkę whisky. Z kolei WOŚP postawił sieci Lidl i innym ultimatum co do reklamowania się w stacji telewizyjnej TV Republika. MCI stawia na katering dietetyczny poprzez potężne inwestycje w Nice To Fit You, a CCC chce wejść w segment premium. Do tego NIQ zbadał sprzedaż w sklepach małoformatowych

1. Whisky w Biedronce za mniej niż 2 zł! Koszmarny błąd cenowy dyskontowej sieci

We wtorek w godzinach porannych w sklepach sieci Biedronka można było natrafić na kurioza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. luty 2025 01:59