16.07.2022 / 08:51
StoryEditor

TOP 10 tygodnia: Biedronka, Lidl, Shell, Allegro, Lewiatan, McDonald‘s, inflacja, opakowania, system kaucyjny, Netto

TOP 10 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Mijający tydzień w handlu to informacja o brakach na półkach w sklepach Biedronki w różnych miejscach kraju. Lidl otworzył na warszawskiej Pradze swój sklep nr 12 tys., a Shell uruchomił w Polsce pierwszą w Europie kawiarnię poza stacją paliw.

Biedronka ma problem z dostawami do części sklepów, brakuje nawet produktów marki własnej. Sieć walczy, aby zapełnić puste półki

Od ponad dwóch tygodni klientów sklep...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.09.2024 / 11:54
StoryEditor
Biedronka wysyła Lidla do "oślej ławki". Trzecia odsłona kampanii porównawczej

Już trzeci raz marketingowcy z Biedronki udowadniają, że Lidl podnosi ceny. W najnowszej reklamie, która ukazała się na specjalnie dedykowanej kampanii stronie internetowej nie pada ani nazwa Lilda, ani Biedronki. Jest za to wykres z podsumowaniem badania „Koszyk zakupowy” ASM Sales Force Agency z lipca 2024 roku.

Biedronka nie odpuszcza w marketingowej walce z Lidlem. Po „krowie, która dużo ryczy i mało mleka daje” oraz „piesku, który dużo szczeka, ale nie gryzie” przyszedł czas na „oślą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2024 / 14:04
StoryEditor
Poznaliśmy medianę wynagrodzeń w handlu! GUS opublikował takie dane po raz pierwszy
Wreszcie wiemy więcej o wynagrodzeniach w branży handlowej (fot. Shutterstock)

Główny Urząd Statystyczny zaczął publikację nowego badania "Rozkład wynagrodzeń w gospodarce narodowej", w ramach którego dostarczane będą dane, których od lat domagali się ekonomiści i analitycy. Na początek urząd zaprezentował szczegółowe informacje na temat wynagrodzeń w styczniu, lutym i marcu 2024 r. Czego nowego dowiedzieliśmy się o zarobkach w branży handlowej?

W niniejszym artykule przywołamy najnowsze z opublikowanych przez GUS danych, a więc te za marzec. Informacje dotyczyć będą zbiorczo sekcji G PKD, która tradycyjnie obejm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2024 16:20